İNTİKAMCILAR

Babam konuşmaya başlamıştı;

Babam_Berk ben yıllar önce ünlü birinin korumasıydım.O adamın koruması olduğum için de çok kişinin kuyruğuna bastım.Her planını bozup hapse attırdığım kişi bana "bir gün ödeşeceğiz" diyordu ama ben hiç bu kadar güçleneceklerini tahmin etmemiştim.Şu anda bütün kuyruğuna bastıklarım bir heyet oluşturmuş ve heyetin adı "İntikamcılar".ben sana hic bunlardan bahsetmemistim.Sen benim hep polis olduğumu sandın.Benim koruduğum adam bir yöneticiydi.Bir heyetin yöneticisi.Ben onun emrinde çalışırken bana "ben öldükten sonra heyet sana emanet,sen en güvendiğim adamımsın."dedi.İki gün sonra o vefat etti.O öldükten sonra heyetin başına ben geçtim.Bu heyet adaleti sağlıyordu.Benim heyetin başına geçmemle heyet çok ilerledi ve herkes adımızı biliyordu "Adalet Heyeti".Artık insanlar bir hırsızlı;k veya başka bir suç için polisten çok bize geliyordu.Sokaklardaki çoğu suçluyu yakalayıp polise teslim ettik.Ve hepsi birer birer hapisen çıkıp "İntikamcılar" heyetini oluşturmuşlar.

Babam bunları söylerken her cümlede daha çok şaşırıyor,ağzım daha çok açılıyordu.

Babam_Bu heyet o kadar güçlenmis ki sokak ortasında sana saldırabilecek kadar kendine güveniyor.Senin benim oğlum olduğunu bilmeleri bizim hakkımızda iyi bir araştırma yapmışlar demek oluyor.Hemen hazırlan İstanbul'a gidiyoruz.

Bizim bu kadar güçlü bir heyete sahip olmamız beni bir yandan sevindiriyor,bizim peşimizde olan İntikamcılar beni ayrı bir şekilde korkutuyordu.Babamın dediğine uyup hemen hazırlandım.Çünkü bu evde kaldığımızı biliyor olacaklarki her dakika bizi daha kötüye sürükleyebilirdi.Değerli eşyaları toplayıp hemen kıyafetlerimi hazırlamaya başladım.Babamin verdiği valiz çok büyüktü ve nerdeyse kıyafetlerimin dörtte üçünü alabilecek kapasitedeydi.Kıyafetlerimi hemen toparlayıp annemin yanına gittim.Annemde kendi eşyalarını ve kıyafetlerini hazırlıyordu ve yüzünde çok endişeli bir hal vardı.Abimin odasına gittiğimde abim adeta odada tur atıyordu.Abime;

_Abi babamın bir heyet yöneticisi olduğunu bir tek ben mi bilmiyordum.dedim.Abim kıyafetlerini bavula tıkıştırırken bana evet anlamında kafa salladı.Demekki herkes yaşın gelmesini bekliyordu.Aklıma bu sabahki not geldi,hani şu önemsemeyim cebike koyduğum not.Demekki o notu İntikamcılar yazdı.Demek apartmana kadar ulaşmışlardı!İçimi bir korku kapladı.Babam

Babam_Çabuk hazırlanın 10 dk içerisinde çıkmamız lazım.dedi herkesin duyabileceği şekilde.Yaşananları sindirmeye çalışıyordum.Daha benim yaşımdaki bir çocuğun bunları kaldırması çok zordu.Daha ben 7. sınıftım.Artık herkes hazırlanmıştı.Herkes babamın ne diyeceğini bekler gibiydi.

Babam_Kapıdan çıkmayacağız,bu evde gizli bir bölme var, yani karagah.

Dedi ve bizi yatakodasına götürdü.Yatakodasında annemlerin yatağının altında bir düğme varmış,babam o düğmeye bastı ve yatak ayak bölümünden itibaren havaya kalkmaya başladı.Önce babam olmak üzere herkes aşağıya indi.Aşağıda hareket etmeye hazır arabalar,silahlar ve neredeyse bize bir ay gidecek konserve vardı.Babam en geniş bagajlı arabayı seçti ve bagajına eşyalarımızı yerleştirdi.Annemle abim en az benim kadar şaşırmışlardı.Demekki onlar bu karargahtan habersizlerdi.

Babam_Arabaya atlayın dedi ve herkes arabaya bindi.Demekki maddi açıdan sıkıntımız yoktu.Babam sanki alışkınmış gibi arabayı çalıştırıp gitmeye başladı o giderken bir kapı açıldı ve babam kapıdan dışarı çıktı.Babam arabayı çok hızlı sürüyordu.Ama hızlı sürmesine rağmen arabaya çok hakimdi.

Babam_Ev ve karargah kendini 5 dk sonra imha edecek.

Herkes babamın bu kadar sakin konuşmasına şaşırmıştı.
_Baba nereye gidiyoruz?

Babam_Bizim İstanbulda ana karargahımız var,şimdi bir gökdelene gidiyoruz,orada bizi bir jet uçak bekliyor.
_Herhalde uçaklada istanbula gideceğiz?

Babam_Aynen öyle...

Babam bunu söylerken o kadar rahattıki sanki herşey sırasına göre olup bitecekti gibi konuşuyordu.

Sanırım babamın bahsettiği gökdelene gelmiştik.Babam 20 dk dir en az 85 le gidiyordu ve sonunda yavaşladı.

_Gökdelenemi geldik?

Evet anlamında kafa salladı.

Gökdelene gittiğimizde yaklaşık 10 tane takım elbiseli adam bizi içeriye aldı.Gökdelenin çatısına çıktık ve pilot diye düşündüğüm kişi ile babam konuşuyordu.Daha doğrusu babam konuşuyor pilot dinliyordu.En sonunda ikisi aynı anda yanımıza gelip uçağa binin dediler.Daha önce hiç uçağa binmemiştim ve normal uçağa binmeden bir jet uçağa binecektim,bu yüzden çok heyecanlıydım.Uçağın motoru çalıştı ve aniden havalandık.Uçak adeta gökyüzünde süzülüyordu...Ve bir süre sonra uykuya daldım.

**********************

Babamın sesi ile uyandım,annemle konuşuyordu;

Babam_Yaklaşık bir km sonra bir gökdelenin çatısına iniş yapacağız.Dedi.Az sonra uçak yavaşladı ve babamın dediği gibi bir gökdelenin çatısına iniş yaptık.Hep beraber aşağıya indik,daha yeni uyandığım için ilk başta biraz yalpaladım ama uykumu açabildim.Gökdelenden çıktık,bir siyah jip ile bir dağa çıktık.Dağda basit görünümlü bir dağ evi vardi,sanım bu ev bizimdi.Babam evin önünde durdu ve arabadan inmemizi söyledi.Sırayla arabadan indik ve babam evin önüne geldi,iki kişi onu karşıladı.Adamlar çok kaslı ve çevikti.

Babam_Hadi eve girin,eşyalarını ahmet halleder,dimi ahmet dedi ve benim çevik dediğim adama bakip gülümsedi.Babamin yanında iken kendimi çok güvende hissedyordum.Evin içine girdiğimizde hiçte evin dışı gibi olmadığını anladım.Evin içi çok pahalı olduğu belli olan eşyalarla şık bir şekilde düzenlenmişti.Babam bizi yanına çağırdı;

Babam_Burası sandığınız gibi sadece bir dağ evi değil,burası ana karargah.dedi ve herkes şaşkın bir şekilde evi yeniden incelemeye başladı.Babam bizi bir odaya götürdü ve odada bir tuş ile gizli karargaha yerde bir kapı açıldı ve babam önde biz arkada karargaha girdik.Karargahta yaklaşık elli kişi bilgisayar başında çalışıyordu ve babamın karargaha gelmesi ile herkes ayağa kalktı ve oturdu,babama burada çok saygı duyuyorlardı.Babam kendinden sonraki en yetkili kişi ile konuşuyordu,konuşması bittikten sonra yanımıza gelip;

Babam_Bay Yunus Emre,bu karargahta benden sonraki en yetkili kişi.Yunus Emre bize savaşta yardım edecek,senden en iyi askerlerini istiyorum Yunus dedi ve karargahtan çıktık.Babama

_Baba buranın en iyi askerleriyle ne yapmayı düşünüyorsun?

Babam ben bunu sorunca adeta soruyu bekliyormuş gibi önce bir gülümsedi ve ardından konuşmaya başladı

Babam_İntikamcıların ................

Evet arkadaşlar önerilerinizi dikkate almaya çalıştım.Telefondan yazdığım için ne kadar yazdığımı bilemiyorum.Önerilerinizi lütfen yorumlara yazın.Kısmet olursa yarında bir bölüm daha yazacağım.