Olyan 7-8 évesen lehettem mikor anyukám öcse össze jött egy nővel akinek volt külön három gyereke két fia és egy lánya, de mivel anyámnak van még egy bátya is neki meg egy fia jobban mondva unoka bátyám.
Az unoka bátyámnak az unoka tesója volt ez a lány...
Mikor kint voltunk hárman az udvaron engem piszkáltak, volt olyan mikor a cukor betegségem miatt piszkáltak vagy mert csak látni akarták hogy sírok...
Ez mindig sikerült nekik😒
(igen akkor gyenge voltam 7-8 évesen, ketten voltak ellenem mindig)
Volt olyan is hogy unoka bátyám és neki a unoka húga ketten be vonultak a házukba
(unoka bátyámék hozz) és engem sosem engedett be unoka bátyám anyja, mindig incselkedtek velem hogy ők ketten bent lehetek míg én kint magányosan....
Mindig csak bántottak és én mindig sírtam, nem volt kinek el mondjam érzéseimet...
Mamámnak azért nem mondhattam el mivel mindig tovább adta és az egész család tudot róla / tudot volna...
Anyám és apámnak meg szintén nem...
Anyám szart az egészre,
Apám egésznap dolgozót ha haza is jött akkor utána egyből le feküdt aludni...
Így mindig a 4 fal között voltam a sötétben a magányal és a bánatomal, minden este csak sírtam mivel akkor senki nem látott...
Mivel volt egy kicsi mamám aki sajna már nincs köztünk, neki mondtam mindent el hogy mit érzek persze jól tudtam hogy sosem fogom látni öt és még ölelni mert már nem volt köztünk...😢
Egy évig csinálták ezt velem..
Utána jött a második év ami úgy szintén szenvedés volt ügyen úgy piszkáltak engem csak kicsit erősebb lettem (idegi állapotban) volt olyan mikor el küldtem őket melegebb ég hajlatra akkor le áltak egy pár hétre..
KB olyan 2-3 év el telt El költöznek anyám öcséék, asszonya és a gyerekei, így már az unoka bátyám normálisan viselkedett velem egy ideig,
Úgy volt le megyünk nyaralni anyám öcséékhez persze anyám és apám nélkül mentem volna (unoka bátyámékal, mamámal mentem volna) de azt kell tudni unoka bátyám ha össze kerül azal a lánynal akkor el kezdenek engem basztatni...
Hát igen be következett el is kezdet basztatni a unoka bátyám, én mondtam mamámnak hogy én inkább nem megyek mert már kezd velem kötekedni az unoka bátyám..
Mamám nem nagyon hagyta ezt a dolgot hidegen és ezt meg is mondta a fiának (anyám bátyája) hogy kezdjen valamit a fiával (unoka bátyám) mert megint kezdődik az mint ami régen...
Erre ő fel háborodt hogy én beszélek hülyeségeket meg hogy az ő fia nem csinált sose ilyeneket... Hát így mamám és a fia össze vesztek....
És nem is mentünk nyaralni..
Mindig úgy néztek rám mint valami kutyára...
Utáltam őket de volt okom, de ők is utálta engem...
Végül nyugalom lett.. (persze most sincs az ebben a családban de nem köztem és a unoka bátyám között van a gond)
A lány (unoka bátyám, unoka húga) elégé vissza kapta az élettől amit velem tet..
De az unoka bátyám is vissza kapta...
Azóta nyugi van (mondhatólag).Ez volt egy kisebb részlet az én borzasztó gyerek korombol amit örökre utálni fogok...