Prolog

18 2 2
                                    

7 lipca 2020 

Pov. Cam

Nareszcie na lotnisku. Dzisiaj przedostatni etap przeprowadzki do Hiszpanii, czyli wylot do Malagi. Na miejscu na nas czekać szofer. Ale najpierw około 11 godzin lotu. Jak się cieszę, bo zobaczę się  Delfi, Alex i Carlem. Będę tęsknić za niektórymi Amerykanami, ale jednak Hiszpania to mój dom.

Pov. Delfi 

Dzisiaj Cam wraca do Hiszpanii i to na stałe . Strasznie się ciesze, że będzie znów mieszkać w Maladze. Ponownie będziemy wszyscy razem. 

Pov. Alex

To już dzisiaj rodzina Carmelity wraca do rodzinnego kraju. Ja zobaczę się z nią u niej w domu, bo znajomi jej rodziców robią im imprezę powitalną. Zamierzam ją zabrać na spotkanie z Delfi i Carlem.

Pov. Carl 

Fajnie, że Cam dzisiaj przylatuje. Mówi że na stałe, ale kto ją tam wie. Teraz nie będę się tym martwić. Zobaczmy jak będzie. 

Pov. Stella 

Odnoszę wrażenie że tylko ja się nie cieszę na powrót do Hiszpanii. Ja mam tutaj życie, chłopaka, przyjaciół, znajomych i szkołę. Choć fajnie będzie znów zobaczyć starych znajomych.
Nie uczuje, że będzie dobrze.

Narracja trzecioosobowa ( Estella z przyszłości)

Dobrze czułam. Po powrocie do domu, nasze życie wywróciło się do góry nogami. Wydarzenia które nastąpiły później, są straszne. Cały czas żałuję że wtedy wróciliśmy.

================================================================================

Jak wam się podoba prolog historii? Czy wstawki Estelli po kilku latach się wam odpowiadają?

- Rose 

Friendship from childhoodOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz