3.rész: A táncóra

6 1 0
                                    

Izgatottan pattantam ki az ágyból ma reggel. Gyorsan megnéztem a mobilom, hátha valaki írt nekem. Meglepetésemre Jimin és Kook is csetfeje villogott a kijelzőn.

Jimin: Szia Jaebum. Ne hagyd otthon a tánc cuccod😉

Jaebum: Szia Jimin, köszi hogy, szóltál😅

Jimin: Ugyan ez alap☺️

Jungkook csetfejét már csak akkor tudtam megnézni, miután felöltöztem. Nem akarok elkésni.

Jungkook: Sziaaa, siess kérlek🙄❤️

Jaebum: Sietek nyuszi❤️

Vérge elkészültem, majd az ajtó felé igyekeztem.

-Szia kicsim, az ennivalót itt ne hagyd - figyelmeztetett anya.
-Szia, köszi hogy szóltál - mondtam, majd gyorsan elraktam.

Az ajtól kilépve Jungkook-kal találtam szembe magam. Ma is jól néz ki.

-Jó reggelt nyuszim, hogy aludtál? - kérdeztem majd magamhoz húzva megcsókoltam.
-Jó reggelt, nagyon jól aludtam - bújt ölelésembe - És te Oppa?
-Én is - pusziltam hajába - Gyere menjünk, nehogy elkéssünk.

Oppa? Senki nem szólított még Oppa-nak. Kicsit meglepett, de nem foglalkoztam vele túl sokáig. A buszmegállóban amíg a buszra vártunk, többször is csókot váltottunk. Hogy tudtam ennyire beleszeretni ebbe a srácba? Nem tudom, hogy fogom kibírni azt, hogy a suliban nem csókolhatom meg.

Megérkeztünk az iskola udvarához. Meglepő módon, Namjoon integetett nekem. Úgy volt hogy beteg, nem? Na sebaj. Gyorsan elengedtem Kook kezét, majd odamentünk drága haveromhoz.

-Szia, hát te? - kérdeztem Nam-ot - Nem pihenned kéne?
-Sziasztok, már jobban vagyok - adta tudtunkra - Nem akartam lemaradni a suliról.
-Ááá... Értem - mosolyogtam - Szia nyuszi, vigyázz magadra.

Megöleltem Kook-ot. Meg akart csókolni, de óvatosan oldalba böktem, amire vette az adást. Nam-mal bementünk a terembe. Jimin már ott ült a helyén. Gondoltam bemutatom őket egymásnak.

-Szia, hogyhogy ilyen korán - kérdeztem Jimin-t.
-Sziasztok, nem tudok mit csinálni otthon - adta a választ.
-Értem - huppantam le a székre - Jimin ő Namjoon, Namjoon Jimin.
-Nagyon örülök a találkozásnak - fogott kezet vele Nam.
-Én is - viszonozta Jimin.

Az első óránk töri volt. A tanárnő sosem késik, ezért ma is pontban 8:00-kor csukta be maga mögött az ajtót.

-Jó reggelt az ifjúságnak - köszönt nekünk.
-Jó reggelt Tanárnő - mondta egyszerre az osztály.
-Úgy hallottam, hogy van egy új diák ebben az osztályban - pásztázta a szemével az osztályt.
-Jelen - nyújtotta fel a kezét Jimin - Park Jimin vagyok.
-Remélem jól fogod itt érezni magad - mondta a Tanárnő.

Ez a bemutatkozás kb 15 percet elvett az órából. Legalább kevesebb idő marad a tanulásra. A maradék 30 percben valami unalmas dolgot tanultunk. Majdnem elaludtam.

Szünetben kimentem a folyosóra egyedül, mert Nam és Jimin bent maradtak beszélgetni. Remélem Jimin nem mondja el neki, hogy mi van köztem és Kook között. Hamar megtaláltam Kook-ot, kint beszélgetett Winwin-nel a folyosón. Amikor meglátott, valamit mondott még a fiúnak aztán idejött hozzám. Szorosan megölelt, én meg belepusziltam a hajába. Belekuncogott. Nem tudom mi fogott meg benne, de az nagyon. Remélem a suliban nem fog kiderülni a dolog, mert nem szeretném hogy bántsák őt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A siker hátrányaWhere stories live. Discover now