#1

3 0 0
                                    

Ležím přemýšlím nad životem , koukám z okna na hvězdy které mě pokaždé fascinují jako bych je viděla poprvé . Poslouchám slova z mé oblíbené skladby od skupiny Nirvana a říkám si že mi nic nechybí .
Mám mámu která je někdy k nevydržení ale milují ji a obdivuji za to že to semnou zvládá . Bratra který je o 7 let mladší a rád mě terorizuje .
Dana je to mamky přítel který s námi žije už dva roky a považuji ho za svého tátu jelikož můj otec se nikdy neozval po mém narození , no až vlastně když zjistil že má rakovinu . Bylo mi 12 pamatuju si to do teď .
Jsem na tom špatně  jak na to koukám , kalby , alkohol , marihuana , drogy , zameškané hodiny , kurátor , soudní dohled , výchovné zařízení na 3 měsíce , podmínka .
Takhle jsem jsi dokázala posrat život během roku a půl . Kvůli problémům které začínají v pubertě . Ženské křivky , dospívání , smíšené pocity , přecitlivělost , měla jsem pocit že mi nikdo nerozumí . Že jsem tu sama , rodiče si mě nevšímaly,  můj život byl stereotyp . Chtěla jsem na sebe upozornit nechtěla jsem být perfektní dítě a tak jsem to dohnala až sem . Jmenují se Beatris  ničím sama sebe a okolí .   
Ježíš no a co seru na to nebudu se litovat a radši už rozpálím toho jointa dřív než tu umrznu je tak -10•

Spoiled timeWhere stories live. Discover now