KAÇIŞ

56 4 5
                                    

Johnny:

Sıçmaya gittim ve geri geldim. Bodruma geldiğimde biricik meteorumla Sıçıklı Bedriye'yi gördüğümde gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bedriye Alperi çözmüştü ve zıplıyordu. "Aman tanrım Can Yeman'ın albatros kolyesi aşkına burada neler oluyor!" dedim.

Alper:

Johnny Bedriye ve beni çok uygunsuz bir iş yaparken basmıştı. Ne yapacağımı bilemedim ve "Sadece sarıldık" dedim. Ancak gerizekalı Bedriye yalan söylemeyi beceremedi ve niçin orada olduğunu bilmediğim satırı alıp Johnny'i sünnet etti. Johnny "Canım pipim ühühü" diye ağlarken oradan kaçtık ve eve döndük.
Annem Bedriye'nin jartiyerini görünce ona kötü bir bakış attı.
"Bu üstündeki ne böyle kızım neden örtünmüyorsun?" dedi. Anneme her şeyi anlatacaktım ki babam geldi. "Bu evde eskort barınmaz lan" dedi ve ikimizi de götümüzde torpil patlatmakla tehdit etti. Biz de Johnny'nin evine Bedriye'nin kıyafetlerini almak için geri döndük. Tam camdan girecektik ki Pipisiz Johnny bizi yakaladı. "Bana pipi nakli yaptırmadığınız sürece peşinizi bırakmayacağım!!" dedi ve bizi göt üstü düşene kadar kovaladı. Biz de gidip jartiyerlerimizi sattık ve yeni kıyafet aldık. Artık eve dönebilirdik. Eve döndüğümüzde kapıyı hiç beklemediğimiz biri açtı.

ALPER ERÖZER İLE KURAN KURSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin