Miss TroubleMakers

23 2 0
                                    

Assalammualaikum semua. Saya ada cerita nak promote untuk awak semua. Cerita ini sangat best, bila baca mesti ada je lawak bodoh yang mereka buat.

Memang best gila.. ada bahagian bosan, ada bahagian boleh-boleh lah dan ada bahagian nak tergelak dengan gelagat Miss TroubleMakers ni.

lrxqismxzz penulis novel ini, kalau nak senang cari klip lah nama tu.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Bagi saya cerita Miss TroubleMakers ni sangat best, mula-mula saya baca memang bosan tetapi bila lama-lama rasa best.

Watak utama dia adalah Emysha, Emylia, Danisya dan Kaisara. Emysha dengan Emylia ni kembar seiras, tetapi ramai yang dapat bezakan diorang dengan perwatakan masing-masing. Kalau nak tahu macam mana perwatakan dia kenalah baca.

Miss TroubleMakers ❤

Mereka ni ada dirikan kumpulan yang bernama 'Amymas', dan ada musuh yang kumpulan mereka nama 'Lucky Girls'

Amymas ni ada sakit hati dengan seorang pensyarah baru ni,  macam-macam cara Amymas kenakan dia. Kalau nak tahu kena macam mana kenalah baca.

Faizal ni pula, ex-boyfriend salah seorang daripada kumpulan Lucky Girls. Faizal ni sukakan Kaisara tetapi dihalang oleh Danisya, Emylia termasuklah Emysha. Mereka taknak couple dan tidak suka couple atas alasan mereka sendiri.

Suatu hari, Kaisara ada dapat surat dari secret admire tetapi taktahu siapa yang bagi. Amymas hanya pergi serang Faizal kerana Faizal lah yang sukakan Kaisara terlalu menunjuk.

Tetapi bukan Faizal yang bagi surat itu, kalau nak tahu siapa yang bagi kena lah baca.

1. Masalah apa yang telah Amymas lalukan?

2. Macam mana mereka cara mereka cari pasal dengan Daniel?

3. Kenapa Faizal yang kena marah pasal surat secret admire tu?

4. Mak mereka marahkan mereka sehingga taknak berbual dengan mereka?

5. Banyak lagi dan.. awak semua kena baca!

Cerita Miss TroubleMakers ni ada banyak juga typo-nya tapi senang je nak faham ejaan typo tu. So, kalau tak faham minta maaflah. Kena baca dan faham situasi dalam cerita ini, okey 😁

Bagi saya seorang pembaca ni, cerita ni sangat best, rugi kalau tak baca. Memang best gilaaaaaa ! ❤

lrxqismxzz
lrxqismxzz

Promote Where stories live. Discover now