Gidiyorum hayatından sana bi daha ne günaydn derim ne sewgilim...
Senden sonra başkasının adı olmuyo işte. Gururum kabul etmiyo senden başkasını.
Bir bilsen sewgili sensizlik o kadar zor ki...
Senin, çeIme taktığın yerden başIıyorum hayata. Varsın yara bere içinde oIsun dizIerim, yüreğim kadar acımaz nasıI oIsa.
Kör değilim sadece inanmıştım...
Çekip gitmek geliyor içimden. Beyaz bir bulutun peşinden... Dönüşü olmayan yerlere...
Başka gülüşler değmiş yüzüne. Sen bence git artık...
Bir insana yapılabilecek en büyük kötülük önce umut verip sonra hiçbir şey olmamış gibi terk etmektir.
Önce sela okunuyor sonra benim adım dayanabilir misin?
Gitmiştin...Kime gittiğin değil,ne için gittiğindi merakım.
Bana senden geriye ne kaldı biliyo musun ?? Bir avuç gözyaşı ve gerçekleşmemiş
hayaller...Kimi zaman güldük kimi zaman ağladık. Her şeye rağmen senle birlikte olmak güzeldi.
Gidiyorm arkama bakmadan geride bıraktıklarıma bakmadan hiçbir şey demeden gidiyorum...
Unutma senin kırdığın kalbe bir başkası gelip yeniden can verecek...
Her şey geride bıraktığın gibi değil artık bu kalp bir başkası için atıyo...
Söylesene sewgili sewilmek nasl bi duygu ??
Gülüyorum mutluyum ben seni unuttum bıraktım seni gelen gideni aratır derler doğruymuş peki ya sende böyle oldu mu sewgili sen kendini benim gibi yanlız hissettin mi sen kendini benim gibi üzgün kırgın hissettin mi peki en son ne zaman aşık oldun sn bana hiç aşık olmadn ki sewgili sen hiç beni benim seni sewdiğim gibi sewmedin ama olmuyo işte gelen gideni aratıyo hani demiştim ya sana mutluyum diye ben mutlu değilim sadece sen üzülme diye öyle dedim ama artık çok geç neyse ya sen beni boşwer bana yaşattıklarını allah sana yaşatmasn yolun açık olsn mutlu ol...
Duaların kabul oluyo kurtuluyosn benden sonunda rahat bir nefes alacaksın yokluğumda mutlu olacaksn ne güzel ya çok istediğin şey kabul oluyo kurtuluyosn benden warlığımdan ben mutlu değilim işte geride bıraktıklarım war benim beni düşünen benim için üzülen arkadaşlarım dostlarım war benim onların yerini kimse tutamaz peki ya senin yerin ? Senin yerin çoktan doldu be sewgili ama gelen gideni aratıyo işte neyse ya tüm yaşananlara rağmen sen benim kalbimde güzel bir aşk diye kalacaksn bir daha görüşemezsek hakkını helal et yolun açık olsn...
Bir bilsen sewgili sensizlik o kadar zor ki...
Bir insana yapılabilecek en büyük kötülük önce umut verip sonra hiçbir şey olmamış gibi terk etmektir.