AYRILIK..

131 0 0
                                    

Hislerinden emin değilsen bana sakın yaklaşma. Bir daha canımın yanmasini kaldıramam.

Sende haklısın tabi kalbine o kadar çok girip çıkan varken benim yokluğum koymaz sana..

Gidişler Sarsmaz Bizi . Çünkü Biz Alıştık Sallanmaya , Yıkılmaya , Dökülmeye Ve Yine Hiç Birşey Olmamış Gibi Dimdik Ayakta Durmaya . . !

Şimdi kim ısıtıyor ellerini ? Şimdi kim gülüşünle mutlu oluyor.. Onu bunu boş ver de sevgilim şimdi kim sevecek benim gibi seni ?

AlIaha emanet ol dedi ve gitti! Güldüm. Zaten ondan başka kimim var ki? Dedim.

Sebebi vardır senden ayrılışımın sen bilmesen de,anlamı vardır haykırışımın sen görmesen de...

Öyle iyi insanlar varki sevgilisi aldatmış hâla onla konuşuyo neden diye soruyorum " O hâla bana aşıkmış o şimdi hasta düzelmesi için mutlu olması gerekiyomuş benle konuşunca mutlu oluyomuş o yüzden konuşuyorum.." Peki diyorum senin mutluluğun " O kadar önemli değil ya ben böyle de mutluyum" sevgilin bu işe ne diyo diyorm onun yüzünden sevgilisinden ayrıldığını öğreniyorum işte böyle biri aldatılabiliyorsa insanlık gerçekten ölmüş...

Ne kazandığını bilmiyorum,ama umarım beni kaybettiğine değmistir.

Git kiminle mutluysan ona git benle yaşayamadığın mutluluğu başkasıyla yaşa ben artık senin için bir şey ifade etmiyorum nasılsa..

Yeni bir hayata başladım ben. Seni unuttum. Yeni aşklar doğmaya başladı. Bu kalp artık bir başkasına ait. Neden biliyor musun? Ben seni unuttum. Ama iyi oldu ya. Senin benim için uygun olmadığını öğrendim artık tecrubeliyim. Yıkılan hmut ve hayallerim de onunla birlikte yeniden geldi. Ben senden sonra başkadına aşık oldum ve mutluyum da. Umarım sende aşık olmayı bir gün tatarsın. Mutluluklar...

Bu akşam sensizIiği anıIara sardım içtim kaybettikten sonra anIıyor insan meğerse

Sende haklısın tabi kalbinde o kadar çok kız varken benim yokluğum koymaz sana biri gider diğeri gelir kolay işte hayatında kim var kim yok sende bilmiyosundur eminim peki hepsiyle uğraşmak seni yormuyor mu ne yorması ya insanların kalbini kırmak gururuyla oynamak sana zevk veriyodur eminim ama günü gelir o kalbini kırdıkların seninde kalbini kırar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin