GÜZEL SÖZLER

11 1 0
                                    

#güzelsözler #özlüsözler #sözler

MERHABA:)  Ünlü şairlerin,felsefecilerin,edebiyatçıların sözleri ve kitaplardan alıntı sözleri burada bulabilirsiniz.



>>>En sevdiğim kitaplardan biri olan Küçük Prens'ten alıntı  sözler ile başlayalım;

''Ben üzgündüm ama onlara yorgunum dedim...''

''İnsanların arasında da yalnızdır insan...''

''Asıl sorun büyümek değil, büyürken unuttuklarımız...''



>>>Bob Marley'le devam edelim;

''Kaçan giden balonlara el sallayın nasıl olsa havaları sönünce yere inecekler.'' 

'' İlk bakışta aşık oldun oldun adamım,Yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.''

''Bir yıldız gibi kayarım hayatından,yapabileceğin tek şey; dilek tutmak olur.''

''Giderek terbiyesizleşiyorsan hayatın ne mal olduğunu anlıyorsun demektir.''

''Bu hayat bana insanların gülemediği için ağladığını,susamadığı için konuştuğunu,ölemediği için yaşadığını öğretti.''

''Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ,şemsiye açıyorsun.Güneşi sevdiğini söylüyorsun,gölgeye kaçıyorsun.Beni sevdiğini söyleyeceksin diye korkuyorum''

''Sakın vazgeçme! Eğer sen vazgeçersen haketmeyen biri kazanacak.''



>>>Psikanalizin Babası Freud'un sözleri ile devam edelim;

''İnsanlar saldıralara karşı kendini savunabilir fakat iltifatlara karşı tamamen savunmasızdır''

''Garip değil mi? Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğinizde, İlk vazgeçeceği kişi siz olursunuz.''

''Hayat garip. Bazen ulaşamayacağın kadar yüksekte sandığın kişiler, aslında eğilemeyeceğin kadar alçakta olabiliyor.''

''Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için...Oysa kimse uğraşmaz, doğru insan olmak için...''

''İnsanlar sizi eskisi gibi kullanamadıklarında değiştiğinizi söylerler.''

''İnsan mutlu olmak ister;bu yüzden berbat haldedir.''

''Birine duyduğunuz sevgi ve sinir doğru orantılıdır.En çok sevdiğiniz insana herkesten çok sinirlenirsiniz.''


>>>Aşkın ve acının kadını Frida Kahlo ile devam edelim;

''Uçmak için kanatlarım varken ayaklarıma ne gerek var ki?''

''Rüyaları ya da kâbusları asla resmetmedim. Resmettiklerim benim kendi gerçeklerimdi.''

''Başıma gelen en iyi şey, acı çekmeye alışmaya başlamam.''

''Acılarımı boğmaya çalıştım; ama pislikler yüzmeyi öğrendiler ve şimdi ben, bu hoş ve iyi his tarafından alt edildim.

''Beni anlamadın demeyeceğim. Beni anladın. Zaten en dayanılmaz acı buydu. Sen beni anladın. Anladığın halde canımı yaktın.''

''Bir gün her şey yoluna girerse, umarım hala hevesim ve istediğim kalmış olur.''

''Uğraşarak düzeltemediğinden vazgeçerek kurtulursun.''



>>>Bir de T.S. Eliot(Thomas Stearns Eliot)'un sözlerine bakalım;

''Egosunu beslemekten,karakterini aç bırakmış insanlar var.''

''İnsanların ikiyüzlü olması sizi hala şaşırtabiliyorsa, iyi bir insansınız demektir.''

''İnsanlar güçsüz oldukları için ağlamazlar, çok uzun zamandır güçlü oldukları için ağlarlar.''

''At gözlüğü takmış sabit fikirli insanlardan uzak durmak, bazen en büyük kafa rahatlığıdır.''

''Tanıdığın yanlış insanlara duyduğun öfkeyi, tanıdığın en doğru insana kusma.''

''Bakma sen herkesin öyle mutlu göründüğüne, Vicdan diye bir yer var ve orada herkes suçlu...''

''Çevrendeki insanlar susacağı, konuşacağı ve duracağı yeri bilmiyorlarsa, sen fazla adım atmışsındır onlara Biraz geri çekil...''

''Kırıldığını belli etmeyen insanları üzmeyin. Çünkü onlar sizi kaybetmemek için susar, aptal oldukları için değil! ''

''Affettiğimden değil, boş verdiğimden üzerinde durmuyorum çoğu şeyin. Ve mutlu olduğum için değil, güçlü olduğum için gülüyorum.''

''Sizdeki üç şeyi görebilen insanlara güvenin; Gülüşünüzün ardındaki kederi, Öfkenizin ardındaki sevgiyi, Sessizliğinizin ardındaki nedeni...''

''Her şeye şaşırıyorsan ve merak ediyorsan bilgelik yolundasın. Karşındakine merhamet duyuyorsan insanlık yolundasın. Elindekilerle mutlu olmayı başarabiliyorsan özgürlük yolundasın.''

''Kaliteli yalnızlık ,sahte kalabalıktan her zaman daha iyidir.''


>>>Biraz da anonim sözlere göz atalım;

''Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.''

''İhanetin en üzücü yanı, asla düşmanlarımız tarafından gelmemesidir.'',

''Tecrübe; Hayatın, sana kel kaldıktan sonra tarak vermesidir.''

''Başarı size gelmez, siz ona gideceksiniz.''

''Hep aydınlık tarafa bakmak gözünüzü kör edebilir.''


BU KİTAPTA GÜZEL SÖZLERİ SİZİN İÇİN BİR ARAYA GETİRDİM. BU TARZ KİTAPLARIN DEVAMINI İSTİYORSANIZ;KİTABIMI OYLAMAYI UNUTMAYIN :) 

#Sombermoon07           :)    


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güzel SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin