Alarmı çalmasıyla uyandım BEKLE bu alarmım değil telefonum çalıyor kalkıp bakıcam neyse şaşmamak lazım ki Sude
'' Esin nerdesin 2 saattir aşağıda seni bekliyorum kanka ''
'' Ya Sude kusura bakma uyanamadım bekleme beni git ben gelirim ''
'' Okul diye koymuşlar 100-200 öğrenci 15-20 öğretmen sonra gel oku neyse konu dağıldı. Ben seni bekliyorum gel tamam mı? Güvenliğin önündeki taş basamakta oturuyorum ''
'' Tamamdır o zaman bekle üstümü değiştirip geliyorum '' deyip telefonu kapattım. Sude'nin yanına gittiğimde okula yürümeye başladık,
Bu sırada size biraz kendimden bahsedeyim ben Esin 18 yaşındayım 1 sene hazırlık okuduktan sonra şuan lise sondayım eskiden çalışkan ve derslerinde başarılı bir öğrenciydim taa ki annemle babam ölene kadar. Ben annemin öldüğünü kolay kolay kabul edemedim. Düşünsenize bir anda bir haber geliyor annen ve babanın gittikleri evde (yazlıkta) yangın çıktığını ve öldüğünü söylüyor. Aslında ben buna inanmamıştım ama morgta cesetlerini görünce kabullenmekten başka bir şey yapamamıştım. Çok ağladım dersem yalan olur çünkü halada tam öldüler diyemem. Bana göre hala yaşıyorlar sadece biraz uzakta o kadar.
Evet okuldaki kimse beni sevmiyor açıkçası bende onları hiç sevmiyordum. sadece sınıftaki Ceyhun ile bazen konuşuyorduk.
Kapıya baktığımda bir kalabalık olduğunu gördüm. Kafamı biraz daha kaldırdığımda yeni bir çocuğun sınıfa geldiğini gördüm. Biraz daha baktım Allahı var yakışıklı çocuk ama bilirsiniz işte insanlar benden çok hoşlanmazlar hem zaten bizim sınıftaki sülükler hedeflerini çoktan belirlediler bile.
.
Evet canlarım bu kitabı muhtemelen fazla kişi okumayacak ama sıkıntı değil sadece canım çok sıkılıyor yapacak bir şey bulamadım sonra da Wattpad ile tanıştım ve artık sıkılmamak için ya yazı yazıyorum ya da kitap okuyorum. bu arada medya ya yazarken dinlediğim şarkıyı koydum isterseniz dinleyebilirsiniz
SEVİLİYORSUNUZ :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE OKU !!!
RandomCan sıkıntısından yazılmış bir hikaye fazla anlam yüklemeyin. Neyse bu açıklama bölümünü doldurmak zorunda mıyım bilmiyorum. Denemek lazım. Yeterince konuştum artık yazmaya başlıyim. Ayyy çok heycanlandım :D seviliyorsunuz MUCUKLARIM BENİM