0.2

7 1 0
                                    

Merhabaa! yb atacaktım zaten önceden hazırdı ama ben biraz beklemek istedim. Neden Pablo Escobar'ı koyduğumu bu sayfada anlayacaksınız. Bu bölümü yazarken medyadaki şarkıyı dinledim okurken dinlemenizi tavsiye ederim


Ceyhun ile sohbet ediyorduk (!) Benimle dinliyormuş gibi yapıyordum. Bir anda Ceyhun'un bakışları arka tarafa kaydı baktığımda 'yeni çocuk'un benim yanıma oturduğunu gördüm. Ecem onun için Tolga'yı yanından atmıştıysanız biraz da olsa şaşırmıştım. Ecem'de güzel bir kızdı ama işte gıcık bir kızdı ve kaşar. Yeni çocuk ona baktığımı görünce elini uzattı. 

'' Ben Alan ''

'' Ha, evet ben de Esin ''

Gülümsedi ama birşey demedi güzel gülüyormuş. onunda benim gibi siyah saçları ve beyaz teni vardı ama onun gözleri simsiyahtı.

'' Şey rahatsız mı ettim '' dedi biraz utanarak

'' Hayır sadece insanlar benle pek konuşmaz sende sınıfa girdiğinde ilk benim yanıma oturunca biraz şaşırdım. ''

Yine güldü yanağında gamzesi vardı gamzeyi çok sevdiğimi söyleyemem ama ona yakışıyordu.

'' Günaydın arkadaşlar! ''

Edebiyatçı sınıfa girmişti. O sırada Ceyhun'da yerine geçti. Ders anlatırken bende kafamı sıraya koyup yatmak üzereydim ki birisi kolumu dürtmüştü. Kim diye baktığımda Alan elime bir kağıt verdi. 


Esin telefonunu o açılırda numaranı yazar mısın :)

Benimki: 0534 *** ****


Önce ona baktım ciddi görünüyordu.

'' Tamam''deyip önce onun değil değil ettim sonrada kendi numaramı yazdım kağıdı ona verdiğimde telefonunu çıkarmaya çalıştı ama onu durdurdum.

'' Dersten sonra kaydedersin görünüyorlerse el koyarlar '' deyip bu sefer gerçekten uyudum. 

( Sude'den)

Esin'in yanına bir çocuk oturmuştu annesi ve babasını kaybettikten sonra ilk varsayılan biriyle kendi isteğiyle konuştuğunu gördüm (benim dışımda). İntihara bile kalkmıştı annesi ve babasını kaybettikten sonra. Umarım bu çocuk ona iyi gelir. Onu ondan çok seviyorum gerçekten mutlu olmayı hekediyor.

'' Esin kanka kimdi o çocuk ''

'' Alan diye bir çocuk çok iyi ilk varsayılan biri benimle bu kadar içten konuştu sen hariç tabii ''

'' İyi o zaman hadi gel eve gidelim ''

Bekledim ve bende eve girdim.

(2 saat sonra)

Esin neden telefonumu açmıyorsun yaa çıldıracam hemen kapısına gidip çaldım kapıyı 

'' Esin açsana kapıyı Esin! Esin '' Açmıyordu kapıyı hala abimi çağırmaya gittim.

'' Eren abi Esin'in telefonu kapalı kapılarına gittim kapıyı da açmadı bir şey olmuş olabilir. Gidip bir baksak olur mu? ''

'' Tamam Sude gider bakarız ama önce sakin ol! ''

Duramıyordum ki yerimde abim yedek anahtarla kapıyı açtı.

'' Esin sen yine mi intihara çalışır çalıştın ''


Evet arkadaşlaar Esin arkadaşımızda madde bağımlısıydı bunu nasıl yazıyım diye çözümlerüm ama beceremeyince ben yazıyım dedim neyse diğer bölümlerde gelicek ama önce biraz okuyucumuz artsın değil mi? Arkadaşlar bilgisayarımda biraz sıkıntı var o yüzden yazım yanlışları fazla olabilir: D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE OKU !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin