5. sex

2.6K 8 0
                                    

Mingyu perlahan lahan berjalan ke arah pintu. Dia dah tak dapat berfikir apabila nafsu bergelora.

Nafasnya berat hingga boleh didengari Sowon dari dalam bilik mandi.

"Mingyu ke tu?" Sowon bertanya. Menutup shower.

"Noona, buka pintu.. jebbal"

"MANA BOLEH! PABO!" Sowon menjeling pintu yang berkunci itu kesal. Dia taknampak pun mingyu di luar.

"Noonaaaaa" mingyu merayu di luar. Adiknya yang di dalam seluar dah teruk.

"Kau kenapa?? Nak terkencing tandas ada banyak dalam rumah ni!" Sowon menyahut dari dalam. Entah mengapa dia rasa kesal dengan Mingyu.

"Noona tolongggg"
"Tolong.."

Sayu. Sowon hairan. Apa Mingyu okay? Sakit perut? Sowon menggapai tuala..terus melilit tubuhnya dan membuka pintu.

"Gwencanha?" Mingyu mendongak. Berpeluh tubuhnya.

"Mianhae" kemudian Mingyu masuk ke dalam tandas, memeluk Sowon.

"Eh eh Mingyu! Waegeurae? Lepaslah! Aku nak keluar" Sowon meronta dengan hairan. Kenapa dengan adiknya yang satu ini. Tiba tiba begini.

Slurp.. cup

Mingyu mengecup leher Sowon. Menggigit manja cuping telinga akaknya. Menghisap leher Sowon hingga terbentuk bekas disitu.

"Ah Mingyu.." sowon luluh.
"Eung.. hajimah.."

Mingyu melepaskan pelukannya pada Sowon tetapi hanya seketika. Dia menanggalkan baju tshirtnya dan seluarnya, hanya tersisa boxer putih jenama Calvin Klein. Kemudian dia menyerang sowon lagi. Sowon masih mengenakan tuala putih dan menggenggamnya kuat.

"Mingyu kau kenapa ni?!" Tanya Sowon marah tapi diatak dapat lawan tenaga Mingyu.

Slurrr.. shower membasahi mereka berdua. Mingyu meraup bibir Sowon dan melumatnya lembut. Sowon yang tidak melakukan apa apa awalnya kini masuk ke permainan mingyu. Membalas setiap ciuman yang diterima. Malah, tangannya mulai mengalungkan pada leher Mingyu.

"Ehmm.."
"Eung.."
"Hah.."

Mingyu turun mencium bahu jawline Sowon, tengkuknya, malah bahunya.

"Ah.."

Mingyu menatap Sowon yang sedang bernafas hebat. Tangannya mulai menanggalkan tuala putih Sowon. Kini tiada apa ditubuh Sowon.
Mingyu terkejut.

Apa yang dilihat dan dibayang selama ini didepan matanya tanpa kain sekali pun.

Terus dia meraup dua gunung itu. Satu tangannya meramas kasar sebelah kiri dan datu lagi digunakan untuk menghisap, mencium dan menjilatnya.

"Ahh mingyuhh"
"Ah ah"

Rambut Mingyu di cengkam Sowon. Dia kesedapan. Merasa nikmat. Malah menekan nekan kepala Mingyu lagi.

"Lagi Mingyuhh. Oh oh ahh"

"Aw! Sakit!" Sowon menjerit apabila Mingyu tidak sengaja menggigit nipplenya kuat. Namja itu beralih mengusapnya lembut dengan lidahnya. Maksudnya, menjilat.

"Ahhh"
"Eummmm"
"Mingyuhhh"

Kini bibir Sowon pula menjadi tautan bibir Mingyu. Berperang lidah disana cukup kasar. Mingyu menarik tangan Sowon, letak di juniornya tanpa berniat untuk memutuskan ciuman hangat mereka.

Sowon menggenggam junior milik Mingyu yang boleh dikatakan cukup besar dan menegang. Dia mengurut benda itu

"Akkhhh"
"Auhh babyhh"
"Ah ahh"
"Sojungghh"
"Lagi lagiihh"

Tak tahan, Mingyu menolak Sowon ke dinding. Mencabut boxernya turun dengan kasar.

"Pegang belakang gyu"

Sowon menurut.

"Cakar je kalau sakit"

Sowon mengangguk pelan.

"Akh!" Sowon menjerit sakit.
"Mingyu jap!"
"Mingyu sakit!!"

Mingyu berhenti menerjah masuk lubang Sowon. Padahal ianya belum sepenuhnya masuk.

"Ah.. hah.. hah" Bernafas kuat seperti baru lepas marathon.

"Okay. Noona cakap bila dah rasa okay. Araseo?" Mingyu mengusap pipi Sowon penuh sayang. Boleh dirasa hangat yang keluar. Itu dara Sowon. Diragut Mingyu.

Mingyu mencium bibir sowon kembali. Melumatnya lembut , menggigitnya manja.
"Ah minghh"

Sowon menepuk nepuk bahu Mingyu. Kekurangan nafas.

"Hah.. hah.. hah"

Mingyu tersenyum melihat Sowon. Dia mengecup dahi Sowon. Kenin, mata, hidung, pipi. Entah mengapa, dia sangat menyayangi Sowon. Suka sowon. Terlaluuu banyak.

"Dah okay ke noona? Gyu nak gerak ni" mingyu bertanya terlebih dahulu dengan lembut dan suara serak beratnya.

"Ani.. rasa macam.. em.. ottae?"

Mingyu terkekeh pelan. Dia mengecup singkat bibir Sowon.

"Atas katil is better" selepas Mingyu mengatakan itu, dia menggendong Sowon bak koala. Tak melepaskan tautan di bawah itu.

Tubuh Sowon dihempas ke katil.

Mingyu mengecup bibir Sowon kemudian turun ke dada yang menggoda Mingyu sejak dari dahulu. Dia menghisapnya lagi dan lagi.

"Ahh"
"Angghh"
"Uhhmm"
"Erghh"
"Sssstttt ah"
"Mingyuhh"
"Sekaranghh"

Dengar sahaja Sowon sudha bersedia, Mingyu bangun ke posisi duduk dan menjoloknya masuk semua dengan sekali hentaman.

"Ah! Pelan pelan lah Mingyu.."

"Arasseo"

Mingyu menarik dan menolak pelan pelan

"Ahh noonaahh"
"Sempithh"
"Ahhhhh"
"Joha johahh"

"Mingyuhh.. kenapaa? ah!"

"Mian noonahh.. neomu ah ah joha"

"Eummhh"

"Neon naekkeoyahh noonah.. angh"

"Laju lagi mingyu"

"As you wish"

Mingyu bergerak laju hingga katil Sowon turut begerak bagai nak rosak. Tubuh sowon terlantun lantun membuatkan Mingyu memeluknya.

"Ah ah ah ah"
"Ah Mingyu!"

"Ah ah ahhh ahh sayanggghhh"
"Anggghh"
"Sowonhh"

"Uh uh!"

Mingyu menggigit manja dua gunung Sowon dan meramasnya geram.

"Ahhh"

"Mingyuuuhhhh"
"Ahh"
"Nak kencing"

"Ahh.."
"Bukan kencing noona kkk"
"Ah ahh sama samaahh"

Mingyu segera mencabut juniornya dari kepunyaan Sowon dan melepaskan semuanya di perut sowon. Berhambur keluar hingga terkena wajah Sowon. Takkan pula nak lepaskan didalam walau itu yang dia mahu. Nanti Sowon mengandung pula.

"Ahhh"

Mingyu menjilat habis kepunyaan Sowon

"Eunghh"
"Mingyuhh jjaranaehh"
"Ahh"

Bruk, tubuh Mingyu terbaring dengan nafas tercungap cungap disebelah Sowon.

"Mian noona.." ucapnya disela nafas yang termengah mengah itu.

"Aku tak mengandung kan?" Sowon bertanya polos.
Mingyu dengan yakin menggeleng. Sowon menghela nafas lega.

"You're so good Kim mingyu"

"Majji?" Mingyu tersenyum bangga kerana dapat memuaskan Sowon. Kakanya itu mulai memejamkan mata ingin tidur. Mingyu membiarkannya berehat. Dia masih tersenyum bahagia.

TBC

Younger BroWhere stories live. Discover now