Olay: cpler katil olmasaydı gelecekte nasıl olurlardı?
Slenderman:*bilmiyorum*
Jeff: Dövüşe ilgi duyuyordu. Ailesi bu vahşi yönünü bastıramıyacağını anlayınca onu dövüş sanatları kursuna gönderdi. Şuan baya başarılı bir dövüşçü ve uluslar arası turnuvalara katılıyor.
Liu: Kitap okumayı çok seviyordu. Bir süreden sonra adalete ilgi saldı. Şuan ünlü bir avukat. Evinde çok büyük bir kütüphanesi var.
EJ: Okulunu bitirdi. Şuan insanların hayatını kurtaran bir cerrah.
Toby: Annesinin ve onun babasından gördüğü şiddet nedeniyle annesi özellikle toby için tobynin babasından ayrılıp küçük bir apart dairesine taşındı. Annesiyle birlikte küçük ama samimi bir waffle dükkanı açtı.
Hoodie: Ünlü bir film yönetmeni oldu. Çektiği filmlerle büyük bir fan kitlesini kendine çekti.
Masky: Serbest meslek çalışanı. O işten o işe koşuyor ama halinden memnun.
Ray: Üniversiteye gidip biyoloji öğretmeni oldu. Şuanda evli ve küçük çocukları var.
LJ: hala çocukları mutlu etmek için uğraşıyor ve büyümelerini zevkle izliyor. Bir çok çocuğa umut oldu.
Jason: İnsanlara özelliklede çocuklara oyuncaklar yapıyor. Durumu olmayan çocuklardan para almıyor. Her ne kadar insanlar yüksek egosu yüzünden ondan bıkmış olsada seveni çok.
Benny: Biraz büyüdükten sonra felçli annesinide alıp başka bir eve taşındı. Daha küçük olmasına rağmen annesine bakmak için bir çok zor işte çalıştı. Etraftakilerin desteğiyle okula devam etti ve şuan çok meşhur bir bilgisayar mühendisi.
Sally: ailesine her şeyi anlattı ve amcası hapse atıldı. Şuan lisseye gidiyor ve bir erkek arkadaşı var.
Dark: hayvan gibi üniversite sınavına çalışıyor.
Helen: Arkadaşıyla çok yakınlar ve aynı eve çıktılar. Şuan tabloları milyonlarca dolara satılan ama hala samimi bir hayat süren bir ressam.