- Bună! Spune el când ajunge in fața mesei noastre.
Fetele se comporta foarte ciudat! . Adică văd si eu cum arata dar sunt prea exagerate. Parca ar fii nu stiu ce vedeta cunoscuta.
- Bună?!! Spune Sam mai mult ca o întrebare. La ce față face cred ca o sa lesine.
Îmi întorc privirea din nou spre tipul arătos și vad ca se ajeaza pe scaunul de lamga mine, unde stătea iubitul meu. Este cam de mult timp plecat la baie. Dar nu pot sa ma gândesc la asta când vad ca domnul misterios care inca nu si-a spus numele mă studiază ridicându-și privirea de sus in jos fara rușine, pe corpul meu.Muzica a început sa cânte si văd ca mai multi invitati s-au dus sa danseze . Mă ridic de la masa fără sa mai spunem nimic si ma duc la toaleta. Apoi le dau imediat mesaj fetelor Sa vină acum acolo.
În timp ce îmi aranjez părul în oglindă ușa se deschide puternic îmi întorc capul înspre ea, că să îl văd pe Ryan sărutându-se pasional cu o blondina!?!
- Ryan?
- Iubito?Nu e cea ce pare! Eu doar..
- Nu imi mai spune așa! Și o lacrima imi curge pe obraz
- Asta e una dintre iubitele de care ziceai? Întreabă blondina uitându-se spre mine cu superioritate.
Ryan se uita urat la ea și încearcă sa se apropie de mine.
Altă iubită? Da câte naiba ma are!?
- În ce timp eram impreuna tu te duceai la altele? Dumnezeule Ryan! De ce ai face asta?!
Vrea sa spuna ceva dar nu îl las continuând.
- Știi ceva nici nu vreau sa știu. S-a terminat orice ar fii fost "relația" asta. Și Ryan, e toaletă pentru femei aici deci pleacă .!
Blondina iese înainte-a lui cu rânjet total și pleacă și Ryan după ea fara sa mai zică nimic.Mă las pe vine și încep să plâng. Nu pot să zic că îl iubesc pe Ryan asa de mult, dar am avut si momente frumoasa împreună. M-a rugat de mai multe ori să ne mutam impreuna.. Dar faptul că m-a înșelat mă doare cel mai tare. Nu sunt destul de buna pentru el? Nu nu îi pasa deloc de mine? Multe întrebări imi tot vin in cap dar nu știu nici un raspuns.
- Carolline!!? Se aude vocea lui Mady . Ce ai pățit?? Spune ea alarmanta.
Se apropie de mine și mă ridica de pe jos.
- Ryan m-a înșelat. zic eu cu un glas stins
- Ce? zice și Sam. Știam ca nu e bun pentru tine! Niciodată nu mi-a plăcut de el.
- Gata. Nu mai plânge, vino sa te speli pe fata și arătai ca nu suferi dupa unul ca el.
Fac ce imi spun apoi Sam își scoate trusa de machiaj din geantă și repara machiajul care înainte se întinse-se pe toată față. Mă privesc in oglinda, machiajul arata bine din nou dar se observa ochii mei roșii si pleoapele umflata.
- Gata. Nu mai incepe din nou sa plângi. Petrecerea dea bea ce a început si asta e foarte importanta pentru sora ta. Asa ca haide sa dansam si dă-l încolo de dobitocul de Ryan.
- Știți ce, chiar așa am sa fac. Nu am sa stau acum sa plang după el. Haideți!Ieșim din toaletă și ne îndreptăm spre locul de dans unde o vad pe sora mea foarte fericita dansand alături de ceilalti așa că ne îndreptăm si noi spre ea. Un chelner trece pe lângă noi cu niște pahare de șampanie cred. I-au unul din mers și il dau peste gât.
****
A trecut doar doua ore în care am mai băut 6 sau 7 pahare. Dar ce contează? Mă simt bine, și am uitat de tot de Ryan. Sunt puțin cam amețită dar nici asta nu mai contează.
Stau pe terasa alături de Lindy, Sam și Mady și alte doua fete prietene ale ei, și radem nebunește
Pe ușa întra Clark. Se uita la noi și spune
- Ați mutat nunta aici fără mine? Iubito, urmează dansul mirilor, și din cate stiu tu ești mireasa! Și începe sa radâ. O i-a pe Lindy de manâ si întra înăuntru chemând-ne si pe noi.
Ne întoarcem la masa noastră de unde m-ai beau un pahar de șampanie și imi dau seama ca am uitat complet si de bărbatul extramde frumos care era așezat lângă mine. Parca acum e mai frumos. Oare cum s-ar simți buzele lui peste ale mele, cred ca săruta foarte bine. Stai! Ce? De ce ma gândesc la asta! Am mai văzut si alți bărbați frumoși. Dar parca nu ma satur sa ma uit la el. Și din cate vad pare ca a observat ca mă cam holbez. Ups.
Îmi întorc capul repede spre locul de dans și vad ca Lindy alături de soțul ei încep să danseze pe o melodie vals. Nu vreau să mă laud dar mă pricep foarte bine. Am făcut dans vreo 5 ani. Dar când am început liceul m-am lăsat, dar nu am uitat nimic.
Melodia se termină dar începe alta asemănătoare, tot lentă. As vrea să dansez dar nu am cu cine. Aș fii o așa ciudata daca m-as duce sa dansez vals singura? Stau câteva secunde sa ma gândesc daca imi pasa daca ma fac de râs sau nu. Tipul de langa mine care inca nu stiu cine e, s-au cum il chema se ridica si își întinde o mana spre mine.
- Dansezi?
Nu aș avea nimic de pierdut daca accept. Hmm....
- Da.
După ce spun asta, iar el îmi i-a mâna în a sa. Parca se potrivesc perfect , sau sunt eu prea amenință. Cred ca mai mult a doua variantă. Ne ducem langa ceilalți care dansează fetele rămânând mască când văd asta.
Își așează mâna după spatele meu si ma lipește de el. ok.... Ma simt ciudat!
Începem sa dansam ignorând ceilalți oameni din jurul nostru. Mă uit în ochii sai și nu pot sa observ ce chip perfect are. Și ochii aceia mă hipnotizeaza și imi doresc asa de tare sa imi bag mâna prin parul său.Dați o stea daca va plăcut! ⭐🌟⭐
CITEȘTI
Din Cauza Ta
FanfictionCarolline era o fata normala cu un iubit și famile. Dar totul începe să se schimbe de când se întâlnește cu el la nunta surorii sale intamplator iar apoi dintr-o greseala ajunge in patul lui, și află ca se angajaze la Compania lui fără să stie. Și...