Part 1

6 0 0
                                    

          Pagi yang indah , Hanis dan Mei Mei pergi ke kelas seperti biasa . Hanis seorang gadis biasa yang tidak pandai berfesyen & make up . Tidak seperti Mei Mei yang pandai berfesyen & make up .

          Setelah habis kelas mereka berdua balik ke asrama . Asrama Universiti Caliem sangat mewah , ada aircond , ruang bilik besar , ada fridge besar , ada meja belajar yang boleh memuatkan 4 orang student belajar sekali gus . 1 bilik dapat memuatkan 4 orang student . Hanis , Mei Mei , Farhana & Qing Qing tinggal sebilik . Mereka sangat rapat antara satu sama lain walaupun tidak mengambil jurusan yang sama .

               Selepas belajar , Hanis membuka laptop nya , lalu log in ke game Age of Love . Hanis sangat pandai bermain game Age of Love . Hanis player Top 5 dalam Age of Love.  Dalam game Age of Love ni , player dapat berkahwin dengan player lain untuk complete task game .

               hykalzm : @hanissyuu sudah 8 bulan kita berkahwin , awak masih tak nak tunjuk gambar awak ?
    
               hanissyuu : @hykalzm kita hanya berkahwin untuk completekan task game. saya rasa bagus kita berpisah kerana kita dahpun complete task & bahagikan treasure sama rata.

               hykalzm : @hanissyuu betul ni ? awak okey ke ? tak marah ?

               hanissyuu : @hykalzm tak lah saya tak marah langsung .

               hykalzm : @hanissyuu baiklah , kita berpisah . jum kita ke Master Yi untuk minum potion sebagai tanda perpisahan .

                Master Yi : tahniah @hykalzm & @hanissyuu kerana berjaya completekan task . minumlah potion ini sebagai tanda perpisahan awak berdua .

Age of LoveWhere stories live. Discover now