Tüm bağlantılar bende koparken Arel pis bir bakış atıyordu.Babam masaya yaklaşırken Arel'in kolunu dürtüp bana odaklanmasını sağladım.
"Arelll tamam kabul şimdi git.Tamam yaa git git kabul ediyorum.Yarın için izin alıcam babamdan.Git hadii ne olursun ya!!!"
Gardımı düşürüp ona teslim olmayı tercih etmiştim. Babamın beni ilk günden erkek peşinde koşan bir sürtük gibi görmesini istemiyordum.Pis bi sırıtış daha yaptı.
"Denizkızım mesajlarıma bundan sonra bakıp cevap verecek mi??"
"Ya tamam akıllandım hadiii git babam geliyor"
"Gece mesaj atıcam.Mutlaka bak ve cevap ver"dedi ve hızla uzaklaştı.
Babam yanımda 2-3 dakikadır dikilen bir öküze anlam veremediği için gelir gelmez soru yağmuruna tuttu beni.
"Kimdi o??Tanıyor muydun?Arkadaşın mı???Rahatsız mı etti?? Rahatsız ettiyse söyle hemen..."derken cümlesine nokta koyan bir bakış atıp
"Off baba sadece ateşiniz var mı diye sordu. Bende hayır dedim.Abartma lütfen."
"Tamam tamam hadi yiyelim."diyip konuyu daha da detaylı anlatırmadığı için babama şükranlarımı sunarken yemeğe odaklanmaya çalıştım evden çıkarken cebime attığım telefonu alıp Arel'in attığı mesajlara baktım.Bir yandan soğumadan yememi söyleyen babama cevap verirken bir yandan da telefonla uğraştım.
Kimden:Korsanım
"Mesajlara yanıt ver Toprakkkk!!"Belli ki kızmıştı hem ünlem işareti yapmış hemde Toprakkk yazmıştı.3 dakika sonra başka bir mesaj
"Demek zoru oynuyoruz.Bunu bildiğim iyi oldu Denizkızı"3 dakika sonra başka bir tane daha
"Vayy Toprak hanımlar şuan yakınımda ki lokantaya girmek üzereler,bir sürprize hak ettin benim umut dolu denizkızım :)) "Lanet gelsinn mesajlarına baksam boş yere action yaşamayacaktık.Ciddenn Lanet Gelsin.Bu çocuk beni deli ediyo.Nefret ediyorum senden ölüm meleğim.
Ve son mesaj utanmayla beraber gülümseme sebep oldu;
"Benim denizkızım babasıyla İtalyan Soslu Makarna yemeyi düşünürken ne kadar da seksi oluyor.Bana hatırlatta sana defalarca İtalyan Soslu Makarna dedirtiyim. Dudaklar ahhhh cidden " O.o Öküz herifff utanmamı sağlamıştı.
Gönderilen: Korsanım
"Sapık heriff.Seni bıçaklamak istediğimi biliyosun demi.Çünkü her an seni bıçaklamak tek düşüncem.Veeee yine ekliyorum SAPIK HERİF!!!! "Kararsızlık ve biraz da utangaçlık içeren bakışlarımlarımla elim gönder tuşunun üstüne gelince kendimi durdurdum.O sırada gelen mesaj beni korkutmaya yetmişti.
Kimden:Korsanım
" Hadi ama gönder tuşunu basmak bu kadar mı zor denizkızı??"
O.o Gözlerim büyürken çatalı yere düşürmem bir oldu.Tüm gözlerim bir anda dışarı kayarken her yeri kaplayan karanlık onu görmemi engelliyordu.Babam şaşkın gözlerle bana bakarken boğazımı temizleyip oturuşumu düzelttim.
Babam da telefonuyla oynayıp yemek yediği için soru sormuyordu.Bir cesaret gelip gönder tuşuna bastım.Cevap gelmesini beklemeden mesaja tekrar girdim.
Kime:Korsanım
" Ya pis sapık beni izlemesene "Gönder tuşuna basmamla mesajın gelmesi bir oldu.
Kimden:Korsanım
"Dışarı çık. Köşede bekliyorum.Veee hemen gelmicem ayaklarına yatma,yanına gelip babama açıklama yaptırtmak zorunda bırakma beni "