ŞİMDİ OKUDUĞUN Lizkook Real Taam mı!? Comédie kesinlikle real (!), başka shipler de var. Her şey var #analiz #anti #bangtanpink #bangtwice #blackpink #bts #caps #cringe #hayalet #jeonjungkook #jikook #kpop #lalisamanoban #lizkook #photoshop #rose #rosekook #saesang #saçma #ship #tahmin #twice #tzukook #tzuyu #vkook boŞlar devamke mi? 47 8 13 MyChoclattem tarafından MyChoclattem tarafından Takip Et Paylaş Publier sur Votre Profil Partager par Courriel Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Publier sur Votre Profil Partager par Courriel Signaler l'histoire Aaa yeter be bfbxnsnnsnsn.Eğlence de bir yere kadar sıkıldım. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Bu kadardı Bb Engelledi. Biraz daha hızlı olsaydım. Ondan önce ben engellicektim. Böylece o beni engelleyemicekti. NDNDKSJSNNSNSNS. Nası fikir?