2

8 0 0
                                    

Odayı incelersin ve yukarıda minecafttaki trap doorların gerçek hali( adı neydi hatırlamıyorum) olduğunu altında da merdiven olduğunu fark edersin. Odadan çıkmaya karar verirsin ve çıkarsın. Sana doğru yaklaşan küçük( küçük diyom da o da baya büyük) mor bir şeyin geldiğini fark edersin. Bunun Mineta olduğunu fark edersin. Klasik sapık bakışını yapıyordur. Birazcık geri çekilirsin. " Sana yakından bakayım ma ha?"  sana elini uzatır. Sen dodgelamaya  çalışırsın ama seni ayağından yakalar. " BIRAAAK BENİİİİİ! LÜTFEN BIRAAAAKKK BENİİİ!" dersin. Seni dinlemez pantalonuna dokunmaya çalışır. " LÜTFEN BIRAAAK BENİ MİNETA! GERÇEKTEN! "

" BIRAAK LANN KIZI KODUMUN VELEDİ!" diye bir ses gelir ve patlama duyarsın. Kendini yumuşak, sıcak ve ıslak bir yerde olduğunu fark edersin. Bu Bakugou 'nun elidir." Tç. Dikkatli ol tamam mı?" der. Sırasına oturur ve seni masaya koyar. " Teşekkür ederim." Sırıtır ve çalışmasına devam eder. Mineta hala sana yavşamaya devam ediyordur. " KES ŞUNUU!" der Bakugou. Eliyle seni kapatarak.

" Not için sevgili mi yapıyormuş Bakugou'cuk."

" KES LAN!" dersiniz ikiniz de. Bakugou'nun yüzü kızarır senin de. 

Bakugou seni omzuna koyar. O işine devam ederken sen de telefonuna bakarsın. Arkadan biri sana gülümser. Bu Deku'dur. Sen de geri el sallarsın. Bakugou seni görür. Onun Deku'ya olan nefretini bildiğin için biraz ürkmüşsündür. Bakugou fark eder ürktüğünü.

Derin nefes alır ve " İnmek istiyorsan in." der. Biraz şaşırmışsındır. Ama Deku'yla sohbet etmek için parkur yeteneklerini kullanarak Deku'nun sırasına geçersin. Deku utanır.  All Might kalem kutusunu görürsün. "All Might kalem kutun çok güzel." " Teşekkürler. O All Might'ın 2015( yaş almadıkları için bu zaman hala 2016 onlar için ama sen hava alanındayken 2020. Korona var ama bu hikayede mantık aramaya gerek yok bence.) yılında çıkardığı 5'li okul setinin kalem kutusu. Bi tane silgi, kalem tıraş, kalem kutusu, kalem ve figürle geliyor. " " Bi dakka  sen All Might'ı nerden biliyon bu dünyadan değilsen?" der Bakugou sana dönerek. Sen " ups " dersin. Bakugou masaya yumruğunu koymasıyla sen zıplarsın ve Deku da geri çekilir. " CEVAP VER LAN BANA!" der Bakugou.  O sırada zil çalar. " Özel konuşsak sen ve onla." dersin çekinerek. Bakugou seni bacağından tutar " Peki öyleyse." diyerek kapıya yürümeye başlar. Deku da gelir. Sadece üçünüz olduğunuza emin olduktan sonra. Bakugou seni göz hizasına getirir. " Şimdi söyle bakalım." der. " Peki öyleyse. Sizi bizim dünyamızdaki Horikoshi yarattı. Ve sizi hem kitapta resimli olarak hem de şov olarak izleyebiliyo-." 

" NE DİYON LAN SEN!? MANTIKLI KONUŞ!" 

" AMA GERÇEĞİ SÖYLÜYORUM. YALAN DEĞİL BU BAKUGOU!"

" Hmm. İsmimi bildiğine göre doğruyu söylüyorsundur belki." der ve seni omzuna koyar. Koridordaki otomatın yanına gider. " Ne istiyorsun?" diye sorar. Sen "su." dersin. Bakugou suyu alır. Kapağına biraz su doldurur ve sana uzatır. Sen içersin. O da sınıfa doğru yürürken suyunu içer. Gürültülü yudumlarını duyarsın. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oraya YolculukWhere stories live. Discover now