Bulan puasa pada Julai 2015 yang lalu merupakan kali kedua isteriku meminta bantuan Hasrul untuk puaskannya di dalam bulan puasa. Pertama kalinya dilakukan dengan Hasrul di dalam bulan puasa pada tahun 2014.
Dalam tempoh El tak boleh sembahyang (datang bulan) El terpaksa lepaskan nafsunya pada aku. Tak jadi masalah padaku kerana bukannya kami boleh buat sex pada masa ini. Bila tak buat sex, ini juga bermakna El takkan marah padaku kerana cepat terpancut. Tugas aku dalam tempoh ini ialah meramas-ramas buah dadanya dan memainkan putingnya dengan lidah sehingga El puas. itu sahaja yang mampu dilakukan kerana bahagian bawahnya adalah kawasan larangan di dalam tempoh itu. Selepas berkahwin aku baru tahu yang perempuan juga boleh dapat kepuasan jika buah dada mereka diramas-ramas atau dijilat-jilat.
Aku tak tahu term yang digunakan tapi tempoh datang bulan ni ialah tempoh menakutkan untuk aku. Sejak kahwin lagi El akan menjadi sangat horny di dalam tempoh ini. Aku kena standby dengan permintaan-permintaan El (ghairah related) yang biasanya tidak diminta ketika hari biasa.
Pada masa ini jugalah aku akan menjadi sangat-sangat pembersih. aku akan pastikan batang kemaluanku dicukur rapi dan sentiasa bersih. Ya, aku sangat beruntung. Ketika ini tanpa diminta El akan meraba-raba batang aku dan bila kami berdua di dalam kereta ketika dalam perjalan dari/ke pejabat, dia akan mengulum batangku ketika aku memandu. Tapi keseronokkan tu tak lama. Kebiasaanya aku kena minta dia hentikan sebab ketika itu masih dalam bulan puasa dan aku bimbang masalah aku terpancut awal menyebabkan puasa aku batal. Bagi aku sangat tak berbaloi untuk kenikmatan yang dirasai kurang dari 2 minit.
Mungkin sebab itu juga El ternanti-nanti hari dia boleh berpuasa semula. Supaya kami dapat minta bantuan Hasrul seperti kebiasaan untuk puaskannya.
Izinkan aku imbas kembali bagaimana semua ini bermula walaupun di bulan puasa. Bak kata omputih, 'there's a first time for everything", kan?
Sebelum Hasrul dijadikan solution untuk menggantikan aku buat sex dengan El, El tak pernah merasa puas pada bulan puasa. Dengan kekerapan kami buat sex sekali sahaja dalam sebulan, ini bermakna El akan kecewa setiap kali datangnya bulan puasa.
Aku mungkin cetek ilmu agama tetapi aku masih boleh ingat beberapa ilmu yang diajar di sekolah bahawa suami yang membuat hubungan seks dengan isteri pada bulan puasa hukumnya adalah berpuasa 2 bulan berturut-turut. Aku tidak sanggup untuk menghadapi denda sebegitu. Aku dan El bernasib baik sebab Hasrul tak menolak untuk 'membantu' walaupun di bulan puasa.
Port mereka untuk sex pertama di bulan puasa tahun 2014 tu adalah di rumah kami. Masa tu "line" masih clear kerana anak-anak kami di nursery. Kami belum ada maid. Walaupun aku tak turut serta untuk fuck El, sebenarnya puasa aku juga turut terbatal hari tu. Sekurang-kurangnya puasa aku terbatal kerana mengeluarkan air dengan sengaja dan bukannya sebab buat sex dengan El. Aku tak dapat kawal diri melihatkan Hasrul menujah masuk batangnya ke dalam pussy El di dalam rumah kami. aku tak sedar yang aku mula melancap melihatkan scene itu. Aku tersedar selepas air mani aku terpancut-pancut dia atas lantai di tepi katil.
Pada bulan puasa tahun 2015 ni, kami terpaksa cari port baru kerana kami sudah ada maid untuk bantu uruskan 3 orang anak kami. Anak kami yang sulung dah mula persekolahan darjah satu manakala dua orang lagi belum bersekolah. Kami decide untuk ambil pembantu rumah sebab kos hantar ke pusat transit untuk anak sulung kami dan kos nursery untuk dua lagi anak kami lebih mahal dari mengambil fulltime maid. Tetapi ini juga bermaksud kami tidak lagi punyai privacy di rumah.
Kami tak buat proper plan pun masa bulan puasa tahun 2015 ni. Perjumpaan dengan Hasrul dibuat instantly, kebetulan masa tu aku dan El sama-sama ambil cuti rehat. Aku yang cadangkan untuk mereka buat di dalam MPV Hasrul dengan segera supaya tak perlu check in hotel. Parking pilihan? Di Great Eastern Mall.
YOU ARE READING
Rutin Isteriku dan Skandal Sebelum Raya (2014-2015)
RomanceAsalnya story ni adalah sebahagian dari post sulung aku kat wattpad ni- 'Isteriku Terlanjur Threesome Dengan Hasrul'. Dijadikan story berasingan supaya main story tak berjela-jela. Ringkasan asal usul story ni: Bulan puasa tahun 2015 adalah kali ke...