Episode no .5

303 32 9
                                    

Second last episode.......

آخر وہ دن آ ہی گیا جس کا سب کو بے چینی سے انتظار تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔آج جمعہ تھا ہر طرف گہماگہمی تھی۔۔۔۔۔سب لوگ تیاریوں میں مصروف تھے۔۔۔۔۔

وہ اس وقت بلکل تیار کھڑی اپنے آپ کو دیکھنے میں مشغول تھی۔۔۔۔۔۔۔
وائٹ کلر کا گھٹنو سے نیچے تک آتا کام دار فراف اور  اس کے نیچے وائٹ ہی چوڑی دار پجامہ ۔۔۔۔۔اس کے اوپر لال رنگ کا کام دار ۔۔۔۔بھاری اور نہایت نفیس ڈوپٹا جو سر پر سیٹ کیا گیا تھا وہ بے شک بہت خوبصورت لگ رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

***********
دوسری طرف ازلان نے وائٹ شلوار قمیض کے اوپر براون کلر کی واسکٹ پہنی ہوئ تھی بے شک وہ بھی اپنی پوری مردانہ وجاہت لیے بہت خوبصورت لگ رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔

************

قاضی صاحب نے نکاح یوسف صاحب کے کہنے پر شروع کروایا ۔۔۔۔۔۔۔۔

" ارحا رحمان ولد رحمان احمد آپ کا نکاح ازلان ولد یوسف احمد سے دس لاکھ روپے سکا اراجولوقت کیا جاتا ہے کیا کیا آپ کو یے نکاح قبول ہے۔۔۔۔۔؟؟؟؟"
قاضی صاحب نے بولا۔۔۔۔۔۔۔۔ارحا کو ہارون کا اس کے ساتھ کیا ہوا سب یاد آیا۔۔۔۔۔

" قبول ہے۔۔۔۔"
اس نے آہستگی سے کہا۔۔۔۔۔

" ارحا رحمان ولد رحمان احمد آپ کا نکاح ازلان ولد یوسف احمد سے دس لاکھ روپے سکا اراجولوقت کیا جاتا ہے کیا آپ کو یے نکاح قبول ہے؟؟؟؟؟"
دوہرایا گیا۔۔۔۔۔

" قبول ہے۔۔۔۔"
ہنوز جواب آیا۔۔۔۔

" ارحا رحمان ولد رحمان احمد آپ کا نکاح ازلان ولد یوسف احمد سے دس لاکھ روپے سکا اراجولوقت کیا جاتا ہے کیا آپ کو یے نکاح قبول ہے۔۔۔۔۔؟؟؟"
دوہرایا گیا ۔۔۔۔۔۔۔

" ققق ۔۔۔۔قبول ہے۔۔۔۔"
اور آنسو باڑ توڑ کر باہر آ گئے۔۔۔۔۔۔

یوسف صاحب نے اس کے سر پر شفقت سے ہاتھ رکھ کر پیار دیا اور اب باری تھی ازلان کی رضامندی لینے کی۔۔۔۔۔

*********

" ازلان یوسف ولد یوسف احمد آپ کا نکاح ارحا ولد رحمان احمد سے بعوز دس لاکھ روپے سکا اراجولوقت کیا جاتا ہے کیا آپ کو یے نکاح قبول ہے۔۔۔۔۔۔۔"
قاضی صاحب نے پوچھا ۔۔۔۔۔۔

" قبول ہے۔۔۔۔"
اس نے جواب دیا

" ازلان یوسف ولد یوسف احمد آپ کا نکاح ارحا ولد رحمان احمد سے بعوز دس لاکھ روپے سکا اراجولوقت کیا جاتا ہے کیا آپ کو یے نکاح قبول ہے۔۔۔۔۔۔؟؟؟"

" قبول ہے۔۔۔۔"

" ازلان یوسف ولد یوسف احمد آپ کا نکاح ارحا ولد رحمان احمد سے بعوز دس لاکھ روپے سکا اراجولوقت کیا جاتا ہے کیا آپ کو یے نکاح قبول ہے۔۔۔۔۔۔۔؟؟"

" قبول ہے۔۔۔۔"

نکاح ہوگیا۔۔۔۔۔۔لوجی پاو جپھییاں۔۔۔۔۔۔مبارکبادوں کا سلسلہ جاری ہوا۔۔۔۔۔۔۔۔

تو ختم تو ہو ہی جانا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔😂😂


*************

نکاح کے بعد سب مصروف تھے اور مہمان جا چکے تھے اور ارحا اس وقت کمرے میں موجود  تھی کے دروازہ کھلا وہ ڈریسنگ ٹیبل کے آگے اپنی جیولری اتار رہی تھی کے اس کا ہاتھ ازلان کو دیکھ کر رکا وہ سیدھی ہوئ ۔۔۔۔۔۔۔

وہ اس کے قریب آیا۔۔۔۔۔۔وہ گبھڑا رہی تھی ۔۔۔۔اور شرما بھی رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔

" کیا ہوا میرا آنا برا لگا ۔۔۔۔۔۔۔۔"

نہیں ۔۔۔۔ایسا نہیں ہے ۔۔۔۔۔"

" اچھا تو پھر کیسا ہے ۔۔۔۔۔۔"

" پتہ نہ ۔۔۔۔نہیں ۔۔۔۔"

" میں بتاوں بہت خوبصورت ہے۔۔۔۔۔"
وہ مسکرایا۔۔۔۔۔۔

اس نے اپنی جیب میں سے ایک ڈبی نکالی۔۔۔۔۔اور اس میں سے رنگ لے کر وہ ڈریسنگ ٹیبل پر رکھ دی۔۔۔۔۔۔۔اور اس کا بایاں ہاتھ پکڑ کر رنگ پہنائ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

" بہت اچھی ہے۔۔۔۔"

" ہممممم پر تم سے کم۔۔۔۔۔۔۔"
وہ دونوں ہلکا سا مسکرائے ۔۔۔۔۔۔۔

**************

رمضان کا آخری عشرہ شروع ہو گیا تھا ۔۔۔۔۔۔۔

اور ان کی شادی عید کے دس دن بعد تھی۔۔۔۔۔

اس وقت سب لوگ اپنے اپنے کمروں میں تھے۔۔۔۔۔ازلان اس وقت ارحا کے پاس آیا تھا ۔۔۔۔۔۔

*************

" تمہیں کیا چاہیے شادی کے بعد۔۔۔۔۔"
ازلان نے کہا۔۔۔۔

" اننمممم۔۔۔۔۔آپ کا بھروسہ ہمیشہ کے لیے چاہیے اور کچھ نہیں ۔۔۔۔۔۔"۔
اس نے جواب دیا

" ہممم وہ تو میں ہمیشہ کروں گا۔۔۔۔۔۔"
اس نے کہا۔۔۔۔۔۔


وقت کا کام ہے گزرنا سو وہ گزرتا ہی رہتا ہے ۔۔۔۔۔

عید آگئئئ۔۔۔۔۔۔

عید کی آمد آمد تھی ہر طرف شور ہی شور۔۔۔۔۔

اس سے زیادہ شادی کی تیاریاں ۔۔۔۔۔۔

************

جاری ہے

Kesi lgi..........

 بھروسہ(عید اسپیشل ) از قلم اے کے خانم Where stories live. Discover now