Capitolul I

66 3 4
                                    

"Cum pot uita o persoană importantă?"-maratgr

Fără indoială este vorba de un baiat. :)) Băieţii sunt de neinţeles,așa că depinde foarte mult de optimismul tău și de increderea din tine. Fă-ţi o balanţă cu avantaje și cu dezavantaje. Te ajut eu. Dacă scapi de nenorocit,vei avea nenumarate avantaje,cum ar fi:

-nu te mai gandești zi și noapte la el

- nu o să mai bocești când o să vină momentul in care il vei vedea cu o altă fată (crede-ma,va veni si acel moment).

- automat,după ce il uiţi ,vei avea sufletul mai liniștit,vei simţi că ţi se ia o piatră de pe inimă.

Și multe altele.. Pe lânga asta,dezavantajele ar fi exact opusul. Vrei să te uiţi după el cu niște ochi in formă de inimă și la nunta lui? Nu cred. :))

Normal,și mie mi-a placut de un idiot. Deja mă săturasem sa fiu ignorată la nesfârșit și respinsă. Așa că am zis :"du-te drecu' că n-am nevoie de tine! "  Așa că am inceput sa fiu indiferentă,că vroiam,că nu. NU RĂUTĂCIOASĂ!! Indiferentă. E o mare diferenţă. Nu te mai gândi la el. Sau,dacă vrei,gândește-te la cât rău ţi-a făcut tipul și că nu mai meriţi să fii torturată de gânduri. Trebuie să fii foarte sigură pe tine,in treaba asta. Trebuie să pui mai mult accent pe școala și mai puţin la băieţi. Pentru că nimeni nu o să iţi pună la examene o intrebare gen: " Cum a fost primul vostru sărut?" Sau : " Din ce cauză v-aţi desparţit?" Trebuie să știi că mai sunt o gramadă de baieţi pe lumea asta. Pentru fiecare persoană exista câte o pereche. Fiecare va primi ce merită,soarta nu ne va lăsa singuri. :)
Fii optimistă și nu te mai gândi la el. Dacă faci ce ţi-am scris,vei scăpa de el mai repede decât iţi vei da seama. ;)

Sper că te-am ajutat. :) :*

Ce fac atunci cand...?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum