all_ship_taekook Tsk bebq bana yardım ettiğin için 🔮 Sınır az olduğu için hemen dolduu Teşekkürlerr❤🔮 Ee devam edelim o zamannn
Kendimi çok yorgun hissediyordum uyumaya ihtiyacım vardı. Neresi olduğu umrumda değildi sadece uyumak istiyodum.
Jennie'nin beni dürtmesiyle olduğum taxiden cıktım ve yarı uyanık bir şekilde eve girdim.
Odama gidip beni tüm dertlerimden bi sürede olsa kurtaan uykuma devam etmek istiyodum. Üstümü değiştirmeye bile tenezzül etmeden kendimi yataga bırakacaktım.
Yani planım buydu fakat aynaya baktığım anda ağlamaktan morarmış gözerimi görünce ister istemez uyku sersemliğiyle aklıma neden ağladıgım geldi.Ağlamak istemiyodum sadece uyumak istiyodum fakat kafamın içindeki düşnceler buna izin vericek gibi durmuyodu. Yatağa yattımda bir sağa bir sola dönmekten başka birşey yapmıyodum. Telefonumu aldım ve instagrama girdim.
Jeon.jk Bir fotoğraf paylaştı
Jeon.jk
(Bu fotoğrafı görüp yumuş yumuş olmayın jungkook hala bad boy aksjskdjs)
Jeon.jk:Mutluyum😉
621.231 beğenme❤ 289.180 yorum💬
T:bende mutluyum
Y:Seni gordüm daha bi mutlu oldumm
@seok_jinn_: Açım ben yemek istiyorem
Jeon.jk: Neden hyung neden hep açsın@chim.chimm:İlk Busan'da ben doğdum hıh
Jeon.jk:sg
W:Bi tek ben mi sevmiyorum bu çocuğu🙄
@W R:EvetG:yakşıklı cocuk😎
------------------------------------Tahamül edemiyorum, ben burda kendimi perişan ediyorum o ise çok mutlu.
Jeon.jk adlı kullanıcıyı engellediniz
Engelledikten sonra telefonu yatağımın yanındaki çekmecenin üstüne bıraktım ve uzun bir 'of' çektim. Yataktan kalktım ve biraz olsun kendime gelmek için duşa girdim. Duş beni çok rahatlatıyordu.
Sanki vicudumdan yavaş yavaş akan köpüklerle birlikte dertlerimde gidiyodu. Tabi bu derdi geçiricek ne bir ilaç ne bir terapi vardı.
Duştan yavaşça çıktım ve bornozumu giyip saç havlusunu hizlı bir şekilde saçıma doladım. Çıkmadan önce yüzümd bir kağıt maske yapıp salona gittim. "Televizyonda neden hep aşk filim veya dizileri var. Şurda doğru duzgün depresyona bile giremiyorum." Diye isyan ederken jennie geldi .
"Sende mi uyuyamadın"
"Evette sen neden uyumuyosun "
"Bilmem uyku tutmadı"
Anladım dercesine başımı sallandım.
"İyi ben üstümü değiştiriyim geliyorum"
"Tamam"
Yavaşça merdivenlerden cikıp odama yöneldim dolabımı açtım ve tatlı pembe pijamalarımı giydim. Tam kafamdaki havluyu açıyodum ki telefonuma gelen bildirim sesiyle durdum ve telefonumu aldım.
Jung.koookie size bir mesaj göndermek istiyor
"Ohh,hayır lutfen böyle bi şey olmasın" tedirgin bir şekimde bildirimin üstüne tıkladım.
Jung.koookie
NaberReddet İzin Ver
Ne ne NEE? naber mi yapıcağıni yaptıktan sonra bana neden baska bir hesaptan mesaj atıyo lütfen rüya olsunn.
lalalalisa_m
O kadar şeyden sonra nasıl olduğumumu soruyosun
Kafayı yemişsin
Benden uzak durJung.koookie adlı kullanıcıyı engellediniz
Göz yasım elime düşünce ağladığımı anladım. Ben onu tam 4 yıl beklemiştim belki onun için bir ergen aşkıydim ama benim ilk ve tek aşkımdı lanet olsun ki onu unutamıyodum. Deniyordum ama yine olmuyodu.
Sinrili bir şekilde kafamdaki havluyu açtım makyaj masama geçtim ve sert bir şekilde saçımı taramaya basladım
"Biraz daha sert tararsan hem kafanı hem taragı kaybedicez"
Jennienin bu söylediğine güldüm. Ne olursa olsun ne durumda olursam olıyım beni güldürebiliyodu.
Masadan kalktım ve ona sarıldım
"Seni seviyorun nini"
"Bende seni lili"
Çok duygusal bir bölümden mrbYazım yanlışım varsa çok sorry
Sizi sevdiğimi zaten biliyosunuz ❤
Sınır:5 oy 4 yorum
Şimdiden tsk byy💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Know/Liskook
FanfictionBen ona bakarken o da bana bakıyordu ve sırıtıyordu "Tam bi tavşana benziyo"🐰 Bana seni seviyorum deme hissettir🖤