Erkek Sevgiliye İyi Geceler Mesajları

62 0 0
                                    

Erkek sevgiliye iyi geceler mesajları ile sevgiliye uzun iyi geceler mesajlarını hazır ettik. uzun romantik sözler ile erkek sevgiliyi şımartan sözlerdir.

Seni rüyamda görmüyorum çünkü seni düşünerek asla uyuyamıyorum. tatlı bir rüya gördüm. İyi geceler aşkım.

Dünyanın en büyük romantiği değilim ve güzel sözler yazamam. Aşkın beni mutlu ediyor sevgilim. Tüm kalbimle sana tatlı rüyalar diliyorum. Seni çok seviyorum. İyi geceler aşkım.

Bir gün daha bitti. Günümü dolduran ve eğlenceli hale getiren prensim, mutluluğum. Sana en tatlı iyi gecelerimi diliyorum. İyi geceler Sevgilim.

Hayatımın bir günü daha sona ermek üzere, ama üzülmüyorum ya da endişelenmiyorum, çünkü sonunda seninle birlikteydim. Ne olursa olsun her zaman yanımda olan ve hayatımdaki tek ve sabit. Sevgili aşkım, dünyadaki tüm mutluluğu hak ediyorsun. İyi geceler ve tatlı rüyalar bebeğim.

Uyanır uyanmaz ve uykuya dalmadan önce seni düşünüyorum Görüyorsun, sen asla aklımdan çıkamadın. İyi geceler aşkım.

Hayatımın en karanlık zamanları benden uzakta olduğun zamanlar. Böyle zamanlarda, karanlık o kadar siyah ki beni kaybolmuş bırakıyor. Bebeğim, lütfen aşkını benden alma çünkü hayatım sensiz asla tamamlanamaz. Seni çok seviyorum ve sana ihtiyacım var tatlım. İyi geceler bebeğim.

Beni beklentimin ötesinde mutlu ediyorsun. Hayatımın en çılgın rüyalarımda bile bu kadar renkli olacağını hayal bile etmemiştim. Bu yaşam süresinden geriye ne kaldıysa bizi burada bırakalım. İyi geceler tatlım.

Bu gece seni ne kadar özlediğimi kelimelerle ifade edemez. Yanımdaki vücudunun sıcaklığını özlüyorum. Güzel gülümsemeni özledim. Gülüşlerini özledim. Tek bir dileğim olsaydı, şu anda yanımda yatman olurdu. Seni deli gibi özlüyorum. İyi geceler tatlım. Seni seviyorum.

Bu gece seninle olsaydım, seni yakınımda tutar, güzelliğini alır ve etrafını tatlı bir sevgiyle çevrelerdim aşkım.

Sevgiliye Uzun Romantik Sözler

Eğer yıldızlar gerçekten dileverilseydi, tüm dileklerimi senin için harcardım. Ama bu gece, bu dünyanın tüm endişelerinden rahatsız edilmeden dinlendirici bir uyku diliyorum. Ve benim için tek dileğim seni hayal etmek. İyi geceler aşkım.

Bu günü seni sevdiğimi söyleyerek bitirmek ve seni düşündüğümü söylemek istiyorum. Bu gece sana en parlak yıldızları göndermek istiyorum. Tatlı rüyalar yakışıklım.

Bütün günümü seninle geçirsem bile, uyumadan önce,
 hala seni düşünüyorum. Neden bu kadar dayanılmaz olmak zorundasın? İyi geceler uykulu kafa.

Gökyüzündeki tüm yıldızları seviyorum, ama gözlerindekilerle kıyaslanamaz bile! Bu gece teslim olurken seni düşüneceğim. İyi geceler seni seviyorum bebeğim.

Gökyüzündeki her yıldız sana iltifatım, bu yüzden çok sayıda yıldız güzelliğine bir övgü. Gecenin bir yarısı uyanırsan, lütfen korkma. Çünkü orada olacağım prensim. Tatlı uygular erkeğim.

Beni uykuyla en çok heyecanlandıran şeylerden biri uyandığımda senden tatlı bir mesaj geldiğini bilmem. İyi geceler bebeğim!

Eğer bir çiçek olsaydın, gece boyunca sabaha kadar açan çiçekçi olurdun, çünkü bütün gece aklımdasın. Tatlı rüyalar bebeğim.

Tatlım, bu gece gözlerini kapatmadan önce hayatımı dekore ettiğini bilmen şart. Şimdi, lütfen gözlerini kapa ve seni sevmekten asla vazgeçemeyeceğimi bilerek uyu. İyi geceler aşkım.

https://huzurdolusozler.com/erkek-sevgiliye-iyi-geceler-mesajlari

Ne zaman üzülsem, kendimi iyi hissetmek için tek yapmam gereken hayatımda senin gibi huzurdolusozler.com birinin olduğunu kendime hatırlatmak. Bu hayatta ihtiyacım olan tek şey sensin ve seni tüm kalbimle seviyorum. İyi geceler tatlım, ve melekler uyurken seni korusun.

Uyuyunca tüm endişeleri sil çünkü aşkım seni güvende tutmak için sevimliliğin etrafında sıcak bir battaniye oluşturacak. İyi geceler tatlım. Seni seviyorum.

Benden aşkıma: Keşke gülümsemeni görebilseydim, huzur içinde uykuya dalmanı, tatlı kirpiklerinin tabaklanmış tenine yumuşak bir şekilde çırpınışını izleyebilseydim Umarım hayallerin hayatıma getirdiğin aşk kadar harika olur. Şu anda, sana iyi geceler ve tatlı rüyalar dilemek olan bir sonraki en iyi şeyle yetinmek zorunda kalacağım.

Yastığın yumuşak olsun, battaniyelerin sıcak olsun ve zihnin seni ne kadar sevdiğimi düşünsün. İyi geceler aşkım, seni özledim.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

erkek sevgiliye iyi geceler mesajlarıWhere stories live. Discover now