Minik bir öpücük

4K 440 275
                                    

Bugün çok güzel bir gün geçiriyordum. Ayrıca Yeonjun ile de uğraşmak zorunda kalmamıştım. Aslında şimdilik bana pek bir zararı dokunmamıştı ama fazla sinir bozucuydu.

Ama bugünün güzel olduğunu düşünmek için fazla  erken davranmıştım çünkü tam karşımda Yeonjun duruyordu.

"Nasılsın tavşanım,çok güzel olmuşsun yine"

"Eğer gidersen daha iyi olabilirim.. yani git"

"Bütün okul sevgili olduğumuzu sanıyor sevgiliymişiz gibi davranmaya çalışsan diyorum.. Hem neden bana ters davranıyorsun. Bu hikayede tavşan sensin avcıda benim. Lütfen tavşan olduğunu unutma"

Yeonjun'un söylediklerine göz devirmeden edemiyordum ama haklı da sayılırdı. Sırf benimle uğraşmak için elinde geleni yapabilirdi.

Madem sevgili gibi davranmamız gerekiyor ben de ona ayak uydururdum ya da sadece uydurmaya çalışırdım.

Peki sevgililer ne yapar? El ele tutuşurlar.. veya birbirlerini öperlerdi o zaman ben de onu öperim.

Bir anda Yeon'un yüzüne yaklaştım ve onun iki yanağınada minik öpücükler bıraktım. Herhalde dudağını öpücek değildim..

Ben bunu düşünürken dudağımda hissettiğim baskı düşüncelerimin yok olmasını sağladı

"Dudaklarının tadı çok güzelmiş Binnie"

Bunu söyledikten sonra dudağının etrafını yaladı.. bu çocuk niye böyleydi?

"Ne yapıyorsun!?"

Bağırdığım için etraftaki birkaç öğrenci bize bakmıştı

"Sen utandın mı tavşancık"

"Ne utanması yaa gelip beni öpüyorsun nasıl bir tepki verecektim!?"

"Bana karşılık verebilirdin mesela.."

"N-ne.. şey birazdan zil çalacak görüşürüz.."

"Kaçmaya devam et tavşancık en sonunda  kendin geliceksin nasıl olsa .. Bu arada projeyi bitirmeyi unutmaa!"

Çok boş bir bölüm oldu ama sıkıntıdan aklıma fikir gelmiyor yanii hiç dışarıya da  çıkmadım nedenini bende bilmiyorum sadece istemedim jkhkjk

Eğer hikayeye eklememi istediğiniz bir şey varsa yorumlara veya mesaj kutusu mudur nedir  adı her neyse ona da yazabilirsiniz

Be My Pet/YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin