Küçük kız olduğu yerde duramıyor kendisiyle eşit yaşta olan abisini kovalıyordu.Mutfaktaki babasının yanına koşuşturuyor abisini yakalamaya çalışıyordu.Omega ve Alpha dünyası hiç umrunda değildi.Babalarını çok seviyordu.
-Baba!
-ne var Akari?
-Ne zaman kaydeşim geycek?
-Daha var, ayrıca hani babana sürpriz yapacaktık?
-Ayyy! Bojdum mu yokşa?
-Yooo neyseki telefonla konuşuyor
-Babaaaa!!
-Yine ne oldu?
-Ben açıım!
-Bende baba, memnun oldum.
-Yaaa baba! Hiç komik değilsin!!
-O zaman diğer baban güldürsün seni
-Tamam....
Akari ve abisi heyecanlı bir şekilde diğer babasının yanına koşuşturdu.Babası büyük ve korkunç birine benzesede tamamen bir yumuşak şekerdi.Hem çocuklarına hem eşine hemde bütün insanlara...Çocuklar bu babalarıyla daha çok vakit geçirmeyi severlerdi.Çünkü diğer baba oyunları sevmezdi hemen sinirlenirdi.Gıcıklık yapıpta babalarını kızdırdıkları çok oluştur mesela.Bu yüzden Main (ana) Koca Kyoto mecburen bir 'KACCHANIN YOK ETTİĞİ ŞEYLER' diye ayrı bir bütçe hazırlamak zorunda kalmıştı.Kahramandılar ne de olsa...Akari ve Watanabe, telefonla konuşan babasının ayaklarının dibine yatarak ellerini sallar.Babaları hala telefonla konuşuyordu.Önemli bir şeye benziyordu.
-Baba! Baba!
-Evet, bütün kopyalar hazırlandı.
-Babiiiş!!
-Baba bana bak! Bana bak!
-Tabi yeni dosyalarda hazırlandı.
-Babiiiş!!
-Bir dakika, şimdi olmaz tatlım, dediğim gibi genç kahramanlara verilecek kahramanlık lisansları da hazır.Prodüksüyonlar hala yenileniyor.
-Ama baba!
-Gezi için hazırlıklar daha başlatılamadı ve TANRI AŞKINA BUNUN SİZE BİR GEZİ OLDUĞUNU KİM SÖYLEDİ?!
-BABA YAAA!!
-BABİİİİİİİŞŞ YAAA!!
-Tatlım lütfen!..Eh?! Şey h-hayır!! HAYIR! S-SİZE DEMEK İSTEMEDİM!
-Baba!! Ağaç oldum burada!
-Babiş utandııı!!
-E-EVET BİLİYORUM BAYAN EVLİSİNİZ B-BENDE EVLİYİM ....Ben....aaaaa kapattı...
-Baba?
-Babiş?
-Uhhh... ne oldu sevimli şeyler sizi..
-Babiş yorgun mu?
-Evet canlarım...babacık biraz yorgun...
-Ama babaya süpyizim va
-Hm? Neymiş o sürpriz?
-Baba söyliycek
-Benim niye haberim yok Akari?!
-Babiş abişe söyleme dedi
-Neden ben ya?!
-Peki tatlım izin verde babacık su içsin.
Çocuklarının başını okşayan Kyoto ,mutfağa bulaşıkları yıkayan eşinin yanına gider.Katsuki bulaşıkları yeni bitirmiş mutfağın dolabına yaslanıp gözlerini dinlendirdi.Tatlı kocasını arkasından tutup havaya kaldırdı ve mutlu bir şekilde: