...

22 4 1
                                    

SADECE HER KIZ GİBİ DÜZGÜN BİR HAYATI OLSUN İSTEYEN BEN DEĞİLİM. AMA HER İSTEDİĞİ BOKA SARAN YADA HER ZAMAN İÇİNE SIÇILAN BİR KIZ KESİNLİKLE BENİM. HER ZAMAN CESARETLİ VE KORKULAN KIZ GİBİYDİM. AMA LANET OLSUN DIŞ GÖRÜNÜŞÜM BUNLA BİR ALAKASI YOKKİ. SADECE KORKAK VE HEP HERKEZE YÜZ VEREN GERİZEKALININ TEKİ OLDUM. HER ZAMAN AŞAĞILANACAĞIMI BİLİYORUM. OKULDA SIKIŞTIRILIP KORKUYLA YERİNDE DURAMAYAN SÜREKLİ OKULDA BAŞI BELAYA GİREN MASUM KIZLAR HANİ. HAYATIM RESMEN HİKAYEYE DÖNDÜ. DAYANAMADIM BİR ARA KAFAYI YEDİM İNTİHAR ETMEYİ DENEDİM OLDUMU? OLMADI. HER ZAMAN HERKEZE ÖNEM VERDİM. AMA ONLAR VERMEDİLER. SÜREKLİ AKŞAMLARI AĞLAYIP YARINDA KORKUCAKMIYIM? YARINDA SIKIŞTIRLARMI? YARINDAMI GÖZ YUMACAĞIM? GİBİ SORULAR AKLIMI KARIŞTIRIRKEN BİR YANDAN AİLEVİ SORUNLAR İLE HERGÜNÜM REZİL GİBİ GEÇERKEN HERKEZİN YÜZÜNE GÜLEN GERİZEKALININ TEKİYDİM.

 YİNEDE HER SIKIŞTIRILDIĞIMDA BAŞIM DİK VE BAKIŞLARIM SULU GÖZ GİBİ OLMAZDI EN FAZLA BİR TEKMEYLE KURTULURDUM. AMA ARTIK ÖYLE DEĞİLDİ. İNTERNET SİTELERİNDEN BULUP KÖTÜ MESAJLAR ALMAYA BAŞLADIM HER DAKİKAM KÖTÜ GEÇERKEN ARADA MUTLU OLDUĞUMDA AKLIMA SÜREKLİ BU NE KADAR SÜRER YANİ HEP MUTLU OLURMUYUM İLERKİ ZAMANLARDA GİBİ DÜŞÜNCELER SÜREKLİ GELİRDİ. VE MUTLULUM TEKRAR ANLAMSIZ YALANCI GÜLÜMSEYE DÖNÜŞÜRDÜ.  HEP MUTLU GÖZÜKÜRDÜM. HEP ŞU MALCA ŞAKALAR YAPAN VE MORELİNİZ BOZUKSA GÜLDÜREN KİŞİ OLARAK BİLİNİRDİM. AMA BUNALARIN HEPSİ ACI VE ÜZÜNTÜYÜ GİZLEMEK İÇİN OLAN GERİZEKALILIĞIN İŞİYDİ. BAZEN SANKİ KİMSE SENİ SEVMEZ İÇİN BOŞLUKTAN OLUŞUR VE GÖZYAŞLARIN BİRŞEYİ GÖRMENİ ENGELLER VE DERSİN NEDEN AĞLIYORUM? BUNCA YIL İNSANLARIN YÜZÜNE GÜLEN BEN DEĞİLMİYİM? BUNCA YIL İNSANLARI GÜLDÜREN BEN DEĞİLMİYİM? HAYIR DEĞİLİM. O BEDENİM. 

BEDEN RUHU SARAN KIYAFET GİBİDİR. VE BEN KIYAFETLERİMİ KULLANARAK MUTLU GÖZÜKÜYORUM PEKİ YA RUHUM? RUHUM HER ZAMNA NE HER ZAMAN HER GÜN VE HER SANİYE BİR BIÇAK YİYEN VE HER ZAMAN KORKUYLA HÜZÜNLE YAŞAYAN. MUTLU ODLUĞUNDA HEP KÖTÜLER AKLINA GELİR. ASLINDA BUNU BURAYA YAZARKEN DUA EDİYORUM. İYİKİ HARFLERİN YERİNİ EZBERLEDİM. GÖZ YAŞLARIM KLAVYEMİ GÖRMEME ENGEL OLURDU YOKSA. ŞUAN MANYAK GİBİ GÖZÜKEBİLİRİM. UMRUMDADA DEĞİL AÇIKÇASI ÇÜNKÜ BEN HEP APTAL TARAFTIM. ÇOCUKKEN BÜYÜDÜMDE HERŞEY YOLUAN GİRER SANIYORDUM. AMA HİÇBİRŞEY YOLUNA GİRMİYOR ÇOCUKKEN YAŞADIĞIM ACILARIN HEPSİ 10'A KATLANIYOR. BU BENİ HAYATIMIN YARISI BİLE OLAMAZKEN BEN BU KORKUYLA YAŞAYAMAM. İNTİHAR ÇOK CAZİP DEĞİL Mİ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zor hayatım bu..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin