1. 𝗔𝘃𝗲𝗺 𝗼 𝗽𝗶𝘀𝗶 𝗿𝗲𝗮 𝗮𝗶𝗰𝗶

48 6 0
                                    


Amelly's  P.O.V 

Motoarele mașinilor tunau într-un zgomot puternic.

Asta in avantajul meu,  adrenalina imi curgea prin vene alături de drogurile ce aveau si ele rolul lor în acest joc.

Stau comodă la mine in masina până când Kathi totodată si șefa acestei piste de mașini unde se fac curse interzise vine in centrul mașinilor.

Acesta este într-o pereche de la pantaloni scurți si un maieu până la buric, iar în mână isi tine scumpa sa esarfa care ma ajută  mereu in castigarea cursleor.

-Atentie! Se incepe numărătoarea!

Vocea sa răsună puternic.

- La 3 va trebui să porniți... 1..

Imi pun centura de siguranță!

-2..

Imi aranjez mâinile strâns pe volanul mașinii!

-3..

Accelereze cat pot de tare  fără  sa mai aud si 3-ul ce rasuna din gura lui Kathi inainte de a flutura eșarfa  si sute de motoare sa inceapa sa huruie puternic.

In momentul ăsta eram la propriu o nebună ce se afla intr-o cursă interzisă, în care doar câștigul masinii tunate si soferul priceput conta.

Asta eram eu, viața mea și ceea ce ma face sa fiu eu însumi.

Sa începem!

Trebuie să le arăți tot ce poti Amelly...

Mașinile erau într-o cursă nebună in spatele meu eu fiind în față dar de data asta cu o mica dificultate..

Cineva incerca sa ma faca sa ies de pe pista...

Nu o să-ți meargă, dragule.

Accelereze nebunește apoi intru si virez dreapta  brusc scapand de toti acei viermi care erau im spatele meu si accelerez la doar  cinci metri metri de linia de sosire.

**

Mai bine va-ți duce si ati lua ce v-am spus mai trantorilor!

Spun apăsat neghiobilor care m-au făcut de tot cacatul cu gândul că nici măcar nu voi prinde linia de sosire.

Ce copii..

***

-Mya, Khati! Sunteti gata?

-Acum, acum..ai rabdare iese Mya din camera ei îmbrăcat într-un top negru, bine multa pe corpul sau sculptat.

-Mya , ce apariție...spun încântată.

-Nici tu nu esti mai prejos, Ammy.

-Se pare ca nici Khati,  ne atrage atenita tot Mya.

________________________________

Amelly= Ammy

O prescurtate pentru numele ei!

________________________________

Ne-am pregătit în totalitate apoi am urcat in masina si am plecat in viteza carte cel mai apropiat club din Seattle.

Odată ajunse la clubul in care se prezintă cei mai mulți adolescenți și tipi super sexy intram inauntru apoi ne asezam la masa unde este barmanul.

- Cu ce va servesc, drăguțelor  ni se adresează el.

- Eu vreau un cocktail cu muult alcool spune Mya.

𝐃𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐃𝐫𝐮𝐠  ~In Curs De Editare~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum