Chapter 2

322 7 0
                                    

Starscream, Thundercracker & Skywarp, Three Male Flying Gurnards Were Talking To Each Other As They Noticed A Scowling Megatron Swimmed Passed Them "What's With Lord Megatron?" Asked Thundercracker "I Heard That He Tried To Get Nebula For Himself, But Hasn't Succeeded...Yet" Said Skywarp As Starscream Rolled His Eyes "Oh, Please, She's Very Clever These Things" He Said As Thundercracker Nodded.

"Do You Think He Will Get Her?" Asked Skywarp "I Doubt It" Said Starscream As Megatron Growled "I Heard That!" Starscream Flinched As Soundwave, A Male Viper Fish Showed Megatron The Whole Autobot Fish Having A Pool Party "Huh?, Looks Like They're Having Fun" Said Slipstream, A Female Flying Gurnard, Megatron Smirked "We Shall Go There To Attack" Soundwave Nodded.

Meanwhile At The Pool Party

"Whoop, Whoop, PARTY!!!" Hooted Whirl, A Male Mantis Shrimp "Best Party Ever!" Squealed Windblade As Nebula Giggled While She's Talking With Nautica & Velocity, A Female Atlantic Blue Marlin "This Is A Great Party" Said Nautica As Nebula Nodded As She Felt Someone Hugging Her "Huh?" She Turned To See Riptide, A Male Blue Shark "Hey, Riptide" Said Velocity As Riptide Smiled "Hi, Velocity".

"Something Going On, Riptide?" Asked Nebula "It's Hug Someone At The Pool Party Day" Said Riptide As Nautica Chuckled Thinking It Was A Little Funny, Nebula Chuckled As Well As She Saw Prowl, A Male Orca With An Injured Starfire "What Happened?" Asked Optimus, A Male Stingray "Decepticons Are Attacking Us" Said Prowl As Optimus Nodded "Take Starfire To Medical Attention" Prowl Nodded "Autobots, Take Your Positions" He Ordered As Everyone Takes Their Positions As They Waited......Silence.

Nebula Was Still In Her Fighting Position While Everyone Was Confused, But That's When Velocity Cried Out In Pain As Skywarp Attacked Her, Nautica Grabbed Skywarp's Tail & Spins Him Around "Is Everyone Going To Attack?" She Asked As Everyone Nodded "Let Go Of Me!" Skywarp Yelped As Nautica Threw Him At Thundercracker & Sunstorm, A Male Flying Gurnard "Ow!".

"Can Anyone Explain Why There's Many Decepticons?" Asked Whirl "We're Trying To Have A Party!","Yeah" Said Starfire As She's Getting Treated "Because We Want To Fight!" Said Sunstreaker, A Male Sunfish "Well, We're Having A Pool Party" Said Whirl "We're Busy" "Yeah, Bro" Said Sideswipe, Another Male Sunfish "Just Shut Up & Fight!" Starscream Ordered As Starfire, Who's All Patched Up, Charged At Starscream While Nebula Used Her Strength To Throw Other Decepticons All Over "Stay Away!" Starscream Yelped As Starfire Grabbed His Tail & Spins Him Around & Threw Him At Thundercracker & Skywarp "Again!?" Skywarp Groaned.

Starfire Dusts Her Hands Off "Nobody Mess With Starfire" She Said As Nebula Throws Flamewar, A Female Tigerfish At Drive-By, A Male Tigerfish Megatron Quickly Swam Up To Her & Knocked Her Out, "You Leave My Friend, Alone" Nautica Yelled As She Charged At Megatron, Along With Hot Rod, A Male Lionfish.

Megatron Smirked As He Picked Up Nebula & Pointed A Blade At Her "I Wouldn't Go Closer, If I Were You" He Said "Dude, Don't You Dare" Said Starfire As Nebula Woke Up Suddenly "W-Wut?" Megatron Smirked "Oh, I Will" He Said As He Held The Blade Closer To Her, Nebula Instantly Bites His Hand Making Megatron Let Go Of Her, He Growled While Holding His Hand.

Nebula Dusts Herself Off "You Okay, Nebby?" Asked Nautica As Nebula Nodded While Megatron Growled As The Decepticons Retreated While The Autobots Sighed In Relief.

Ratchet, A Male Octopus, Checks Nebula To See If She's Alright "I Believe You're Alright, Nebula" Said Ratchet As Nebula Nodded "Are You Sure You're Alright, Nebula?" Asked Windblade As Nebula Nodded "I'm Fine".

A Deep Love In The Deep SeaWhere stories live. Discover now