DİFFERENT (Farklı) 1

22 0 0
                                    

Merhaba.Ben Açelya.Özel okulda okuyorum.16 yaşındayım.Yani lise 2'ye gidiyorum.Zengin bir aile çocuğuyum.Bir arkadaş grubum var.Beste,Buğra,Batu ve ben.Okulda sürekli beraber takılırız.Okulda çoğu kişi bize düşmandır.Çünkü bizi çekemezler.

 Babamla birlikte yaşıyorum.Biraz psikoloğim bozuk ve itiraf ediyorum ; biraz asabiyim.Çünkü annem gözlerim önünde kendini asarak öldü.Neredeyse doğduğumdan beri arkadaşım olan Berke ise tımarhanede.Cidden tımarhanede.Bana 8'den fazla kez çıkma teklifi etmişti.Fakat ben onu her zaman arkadaşım olarak görmüştüm.Bu yüzden delirmesine katkıda bulundum,çünkü zaten ailevi sorunları vardı.

----

Alarmdan önce uyandım.Saat daha 7'ydi.Tekrar uyumaya karar verdim.   Uyandım ve saatin 8 olduğunu gördüm ! Kocaman bir OHA !! Telefonuma baktım ve 8 arama,2 mesajla karşılaştım.Aramaların hep aynı kişiden olduğunu gördüm ve mesajları açtım;

BESTEMM : Hazırlan kanka şoförün arabasındayım evinize doğru geliyoruz.


BESTEMM: 8 KEZ telefonunu aradım.Evlerimiz neden bu kadar uzak ki ? bekle sen geliyorum şimdi.


Aceleyle hazırlanmaya başladım.Okul kıyafetlerimi giydim ve saçlarımı hafif salaş bir örgü yaptım.Kapı çaldı ve gidip açtım.Beste gelmişti. 

-''Nerdesin sen kızım?'' Kaç defadır seni arıyorum ben aşşağıdayım hemen in sende,şoför bekliyor bizi okula bırakıcak,dedi.

Hemen çantamı hazırladım,telefonumu aldım ve dışarı çıktım.Bestelere doğru ilerlemeye başladım ve arka koltuğa bindim.

''Açelya,yeni sevgilimi gördün mü?''  Acaba bu Benste'nin kaçıncı sevgilisi diye düşündüm.Cidden kız haftada bir sevgili değiştiriyodu.Ama cidden güzel bi kızdı.

''Hayır görmedim Besteciğim.Kim bu şanslı insan ?''

''Oğuz.Oğuz Alan.Okulumuz Okyanus Koleji'nin en popüler çocuğu.''

Bu sırada okula gelmiştik.Sınıfa doğru ilerliyorduk ki bizimkileri  gördük. Buğra ve Batu yani.Yanlarına gidik ve havadan sudan sohbet ettik.Sonra canım sıkıldı ve  sınıfa çıkmaya karar verdim.

''Sınıfa çıkıyorum gelen var mı ? ''

Hepsi birden bişeyler dediler ve gelmediler.Umursamadım ve sınıfa çıktım.Sınıfa bir göz attım sadece 1 kişi vardı.. BERKE ! BUNUN BURDA NE İŞİ VARDI ? Yanıma doğru gelmeye başladı ve biraz ürktüm.Sırtım duvara çarpınca korkmaya başladım.Çocuk sonuçta psikopat.Ve deliler hastanesinden kaçmış!!

FARKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin