Bu çocuktan nasıl sıyrılacağımı bilemiyordum.Hni nerede en yakınlarım ? Bu çocuk deli.Nasıl kaçtı oradan bilemiyorum ama kaçmış.Hani nerede Beste,Batu,Buğra ? Acaba avazım çıkyığı kadar bağırsam mı yoksa kendim mi kurtulmayı denesem ?
Böyle bek düşünmeye zamanım olmadığını anladım.Son gücümü de kullanarak ''BESTEEEEEEEE'' diye bağırmaya başladım.
BERKE
Ne yapmaya çalışıyodu bu kız ? Elimden kurtulamayacak.Eğer kurtulsa bile,onu tekrar yakalayacağım.Ben bu kız için neler yapmıştım ? Kimsenin ona vermediği değeri ben vermiştim.Ama o bencil.Onu sevsem bile bunu en yakınları bile kabul eder.O Bencil.Beni neden sevmiyordu ki.Ben ona ne yaptım ? Daha doğrusu ne yapmadım? Sevgililer gününde başından aşşağı lale dökmüştüm.Baya fazla lale.Onun en sevdiği çiçek türüdür.Onun hakkında kimsenin bilemeyeceği şeyleri ben bilirim.Biz onunla çok uzun zamandır arkadaşız.Daha sonra ben onu sevmeye başladım ama neyse.
AÇELYA
Yaklaşık 1,5 dk sonra Beste,Buğra,Batu ve okuldaki öğrencilerin çoğu sınıfımıza toplandı.Berke kollarımı çekiştiriyordu.Neden bunu yaptın ? NEDEN! Dedi ve bizim sınıfın camından atlayıp kaçtı sanırım.O ara bu şokun etkisindeydim.(Bu çocuk kolunu bacağını kırmasın sonra diyebilirsiniz,Açelyalar 1. katta)
''Açelya! Ne oldu sana? O kadar yüksek derecede bağırdın kii.. dedi . toplanan insanları gösterdi ve dağılmalarını söyledi.
''O ! Berke hastaneden kaçmış.Beni eninde sonunda yakalayacak.''
''yine mi o geldi ? Nasıl kaçmış o ? Birinci dereceden güvenli hastanede yatıyordu o ? nasıl yapabildi ? Bu okul güvenlikli.Nasıl insanları atlatmış ? '' diyerek beni bunaltmaya başladı Beste.O çok canlı bir insan.Hayatını dolu dolu yaşayabiliyor.Ve aynı zamanda meraklı.
''Beste.Cidden beni çok bunaltıyosun,dedim baygın bakışlarla.Hiçbir sorunun cevabını bilmiyorum.
''Berke kim ya ? Hiçbirşey bilmeyen tek kişi ben miyim ? dedi Batu söze karışarak.
''Valla Batucuğum biz bu konuda fransız kaldık,dedi Buğra.
Beste ile aynı anda birbirimize baktık.Kim anlatmalı diye gözlerimizle konuştuk ve Beste ;
''Ben size anlatırım.Ama önce şu okuldan bi çıksak ?
Hep bir ağızdan onayladık dışarıya doğru yürümeye başladık.Beste güvenliklere olayı anlattı ve dışarı çıktık.
''Gelin benim arabaya binelim.Hem Batununkine göre daha lüks,dedi Buğra Batuya takılarak.
''HOM BOTONONKONO GORO DOHO LOKS ,dedi Batu Buğrayı taklit ederek.Hepimiz birden güldük.Kendimi eğlence için dışarı çıkanlar gibi hissettim.Sonra Berke aklıma gelince bi anda irkildim.
''Eee Beste anlat bakalım bu Berke kimmiş ?
'' Iıı Buğra'cığım Berke Açelya'nın eskiden çok yakın arkadaşıydı.Sonradan Berke Açelya'yı sevmeye başladı ve 7 kez çıkma teklifi etti.Tabii o aralar Açelya seninle çıktığı için kabul etmedi.Bunu sana söylemedik çocuğu döversin diye.Ama siz çok az süre çıktığınız için arkadaş kalabildiniz.Her neyse işte Berke Açelya'ya 7 kez çıkma teklifi etti.Oda kabul etmeyince delirdi ve daha bişeylerde oldu.Lütfen kızma bunu sana söyleyecektik ama söyleyemedik.Bizi affet'' dedi ve yavru köpek bakışları attı.Bende ona eşlik ettim.
''Ne demek ben Açelya ile çıkarken onu seven başka biri vardı falan ? Cidden siz iyi misiniz ? Kızsınız siz.O çocuk sizi kaçırsaydı ne yapacaktınız ? Kurtulmayı düşünüyo muydunuz ?Eğer birdaha bizden habersiz işler yaparsanız o çocuk yerine sizi ben öldürürüm'' Dedi ve öfkeyle soludu.
''Ama bizede hak ver Buğra.Bunu sana söyleseydim seninle çıkarken,Ne yapardın ona ? Seni tanıyan herkes bilir Buğra Akgün.Sen boş durmazdın,dedim.
''Bu konuda haklısın,evet.Bu seferlik sizi affediyorum.Ama birdaha böyle birşey olursaa..''
''Bizim gırtlağımızı kesersiin dedik Beste ile bir ağızdan''!
''Buğra'ya tamamen katılıyorum.Kesinlikle artık böyle birşey yapmayın.B'u olanları unutamayız ama yinede görmezden gelebiliriz.Değil mi ?''
Tabikii dedik yine hep birden.
''Şimdi bir kareoke yapıp kafa dağıtmaya ne dersinizz ? ''
''Evetttt deriiiz ''
Öncelikle herkese merabaa.Ben Şevval.Bu hikayeyi kolaylıkla bırakmam.Hikayenin okunmaları yükselir inşAllah. Okumalar artarsa yeni bölüm erken gelir.Eğer istenirse karakterlerin fotoğraflarını birdahaki bölüme atarım.Hoşçakalııın :D:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI
Teen FictionAçelya bir kolejde okuyor.Onu herşeyden çok seven,ama deliler hastanesinden kaçmış bir insan var.Berke.Açelya hem Berke'den korunuyor hemde hayatını yaşamaya çalışıyor.Okul arkadaşları Beste,Buğra ve Batu ise ona hep destek oluyor.