yoon-ah kişisi aranıyor...
arama başlatıldı
''jimin-ah, güzelim?''
''uh, şey, merhaba yoongi...''
''ah, aramana gerçekten çok sevindim. sesini o kadar özlemişim ki bebeğim... nasılsın bakalım? her şey yolunda mı?''
''hmhm, evet, harika yoongi! yani, sana bir sürpriz yapmak ve deli gibi sesini duymak istedim... ve şu anda fark ettim, buna o kadar fazla ihtiyacım varmış ki! çok özlemişim seni.''
''güzelim, inan bana ben de çok özledim seni. açıkçası şu günlerde beni aramanı beklemiyordum, malum bazı şeyleri idrak etmeye çalışıyorsun ve biraz utanıyorsun benden... daha doğrusu, utanıyordun. ama böyle olduğun için çok seviniyorum, bebeğim. bana böyle iyi yaklaştığın için çokça teşekkür ederim. sen bu hayatta başıma gelmiş en güzel şey olabilirsin.''
''yoon-ah... *hafifçe güler* o kadar tatlısın ki! şey, aslında seni aramamın bir sebebi var, evet, yani sana bir şeyler söylemeliyim... aslında bunu bu yolla söyleyerek işleri kendi açımdan zorlaştırıyorum, ama böyle olursa birbirimizi daha iyi anlarız diye düşündüm!''
''seni dinliyorum öyleyse güzelim. kim bilir o melek gibi sesinle bana ne güzel şeyler söyleyeceksin...''
''ama böyle yaparsan asla konuşamam ki! zaten yerimde zor duruyorum, heyecanlandırma beni!''
''o kadar sevimlisin ki... sustum öyleyse, istediğin gibi konuş jimin-ah.''
''şey, ah...''
''...''
''uf, bu düşündüğümden de zormuş!''
''düşündüğüm şeyden mi bahsetmek üzeresin?''
''sanırım... zaten, başka ne olabilir ki?''
''...''
''yoongi?''
''evet, dinliyorum seni... kalbimi kontrol altına almam gerekiyor gibi.''
''ben... yoongi, sana gerçekten çok çok değer veriyorum. kimse bana uzun süredir böyle duygular beslemiyordu, o yüzden sen hislerini söylediğinde ne yapacağımı bilememiştim, resmen kapana sıkışmıştım! ama sonuçta ben de insanım, düşünebiliyorum ve seni üzmemek için birini sevmenin nasıl bir şey olduğunu, seni sevip sevmediğimi anlamaya çalıştım. sen o kadar harika birisin ki... seni gördüğüm ilk zamanlarda tarzınla, ellerinle, güzel dudaklarınla, seni oluşturan her bir ayrıntınla başımı döndürüyordun! daha sonrasında yaşadığımız o unutulmaz gece... hâlâ aklımdan çıkmıyor! fakat her şeyin sadece bunlarla kalmadığını fark ettim yoongi. belki seni çok tanımıyorum ama sözlerin, benimle ilgilenişin, kalbin, bana en güzel şekilde gülümseyişin ve beni önemseyişlerin kalbimde birdenbire yer edinmeni sağlamış!''
''jimin-ah... tanrım, okumak ve duymak arasındaki farkı şu anda gerçekten çok iyi anlıyorum.''
''uh... sevilmek, birinin sana âşık olduğunu hissetmek çok ayrı bir şeymiş yoongi. ben her zaman eğlenceme düşkün biri oldum, çünkü hayat böyle de çok güzeldi! âşk benim biraz da gözümü korkutuyordu, ama nedensizce konu sen olduğunda hiç de korkmuş gibi hissetmedim. hatta... sana karşılık verebilmeyi istedim! hem de çok istedim yoon-ah... ve sanırım, âşk diyemesem bile ben de sana karşı bir şeyler hissediyor olabilirim. evet, olabilirim de değil, kesin hatta! tanrım, yanıyorum sanırım... *utancını gizlemeye çalışır* ben senden hoşlanıyormuşum yoongi... benim de yeni haberim olmuş! çok da kıskanıyorum hatta... keşke bu harika adam sadece benim olsa diyorum! bu da demektir ki ben de bir şeyler hissediyorum, değil mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new taste ✔
FanfictionPark Jimin hisleri yerine sosyal medyada vücudunu özgürce paylaşmayı severdi. Min Yoongi ise ona sonunun ne olacağını düşünmeden âşık olmuştu. !multiship !rahatsız olacağınız konuşmalar ve görüntüler içerebilir. tek yapmanız gereken devam etmemek!