Kendall Jenner'dan
1 ay sonraSabah uyandığımda her sabah olduğu gibi telefonuma bakıyordum. Etiketlendiğim gönderilere göz atarken en yakın arkadaşlarımdan Fai ile benim farklı kişileri öperken olan fotoğraflarımızın shopla birleştirildiğini gördüm. Kendi kendime "Hadi ama Fai ve ben mi?! Dostum ben Bellacıyım." dedim. Sonra kalkıp fotoğrafımı çektim.
Kendall & Bella
Buluşuyoruz?
Bekliyorum yarım saate.
Geliyorum bebek
Telefonu kapattım ve giyinmeye başladım. Giyindikten sonra arabalarımdan birine binip radyoyu açtım. Traviss'in Butterfly Effect şarkısı çalıyordu. Kendi kendime eşlik ettim ve birkaç şarkı daha çaldıktan sonra sonunda Bella'mın evine varabilmiştim.
Arabamdan inip evin kapısına yürüdüğümde arka bahçeden gelen gülme sesleriyle oraya doğru yürümeye başladım ve gördüklerimle durdum. Havuzun yanındaki masada bir erkek ve şapkalı bir kız öpüşüyordu. Kız sırtını bana dönmüştü ve şapka taktığı için ne onun ne de erkeğin yüzünü göremiyordum. Hayal kırıklığına uğramış bir şekilde geri geri yürürken birine çarptım ve arkamı dönmemle bana gülerek bakan güzellik abidesini gördüm. Ne yani bana bakan benim Bella'msa o kız kimdi?
Bella benim şaşkın olduğumu görünce hemen bana "Bir sorun mu var Kenny?" dedi. Tanrım, bu sesi duymayı o kadar çok özlemiştim ki... Haftalardır görüşemiyorduk. Sürekli işlerimiz çıkıyordu ve birbirimizi çok özlemiştik. Ona "Yok bir şey." dedim ve yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum.
Bella bana sarılıp yanağımla dudağımın arasına bir öpücük kondurdu ve benden ayrıldı. Koluma girip yürümeye başladığında o da benim gördüğüm görüntüyü göründe durdu ve "Eww... çocuklar bari bahçemde yapmayın." dedi. Sonra çocuktan ayrılıp bana dönünce kızın Gigi olduğunu gördüm. Bella'ya göz devirdikten sonra bana bakıp gülümsedi. "Hoş geldin Kenny."
O an Bella, Gigi'ye orta parmak çekti ve ona "Kenny'me sadece ben Kenny diyebilirim sürtük." dedi. Ben gülüp Gigi ve Zayn'in oturduğu masaya oturdum. Bella elini indirip yanıma oturdu. O sıra da Zayn de "Selam Kenny-dall." dedi. Güldüm ve "Selam" dedim. Sonra Bella'ya dönüp "Hailey ve Justin de geliyor mu?" dedim. O kafasıyla onaylayıp heyecanlı bir şekilde "Yüzeceğiz değil mi?" dedi. O an sabahtan beri neyi unuttuğumu hatırlayıp ona masumca gülümseyip "Bebeğim, Bella'm. Ben bir şeyi unuttum, bir şeyi unuttum diye düşünüyordum sabahtan beri. Şimdi hatırladım. Ben bikini getirmeyi unutmuşum." dedim. O da bana gülümseyerek baktı ve ayağa kalkıp eve doğru yürüdü ve beni yanına çağırdı.
Onu takip edip peşinden odasına girdim. Odasının içinden girilen giyinme odasına girdiğimizde bikinilerini koyduğu çekmecelerin başında durdu ve bir çekmeceyi açıp içinden küçük bir kutu çıkardı. Bana uzattı ve kutuyu açtım. Daha önce gördüğüm ve aşık olduğum ama henüz satışa çıkmadığı için alamadığım bikiniyi görünce çok mutlu oldum. "Bunu son katıldığım Victoria's Secret defilesinden sana getirdim." dedi.
Ona sıkıca sarılıp ona "Sana aşığım Bella Hadid," diyip yanağından öptüm ve devam ettim "bunu görünce bayılmıştım ama satışa çıkmadığı için alamamıştım. Sen gerçekten mükemmelsin" dedim ve heyecanla bikini takımını kutudan çıkardım. Giyinme kabinine doğru ilerlerken Bella'nın "Burda da giyinebilirdin sorun olmazdı" dediğini duydum ve ona orta parmağımı gösterdim.
Bikiniyi giyince üstüme tam oturdu. Bu kız beni tanıyor diye düşünüp yanına gittim. Beni görünce ağzı açık kaldı ve buna gülümsedim. Çok tatlı gözüküyordu böyle. Hem de ağzı. İnsanın öpesi geliyordu onu. O da bu sırada çok güzel bir bikini giyinmişti ve büyülenmiştim. Tanrı onun için özel uğraşmış olmalıydı. Her şeyi fazla güzeldi. Ve ben onu her gördüğümde ona tekrar aşık oluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love my bff | kendall bella g×g
FanfictionKendall Jenner, genç ve başarılı bir modeldir. En yakın arkadaşı Bella Hadid gibi. Bella ve Kendall birbirlerinin her şeyini bilir ama Bella'nın Kendall hakkında bilmediği bir şey vardır. O da Kendall'ın kendisine aşık olduğudur.