Sussa pov
Jeg tredde på den korte kjolen og tok på de hlye helene. Håret var satt opp med litt krøller. Jeg så i speilet. Jeg så ut som en hore... Bra! Bare Malla ikke ser mer horete ut... Da får hun Isac lett! Men sorry denne ganga skal jeg. Døren åpna jeg og gikk mot festen. Jeg hørte allerede den høye musikken. Døren ble åpnet. Isac kikka på meg. "Damn" mumla han. Folk var allerede fulle. Isac holdt seg unna drikking denne ganga. Jeg har aldri gjort det og har ingen planer om å begynne med det. Lasse hadde fått litt i seg. Han kom bort og kyssa meg på kinnet. Jepp... han er full. Malla kom inn.
Faen...Ikke misforstå!! Jeg er mega glad i henne!! Men hun får alltid Isac... Og jeg elsker han... Jeg sendte Lasse bort til henne... Danu kom bort hitover. "Hei" sa han smilende. "Hei" smilte jeg tilbake. Danu er en fantastisk fyr... men ser ikke på han sånn... Isac gav meg tegn på å komme å leide meg til ganga med rommene. Jeg visste hvor han ville hen med dette... Men ikke faen om jeg skulle bare fordi han er kåt!! Jeg gjør det kun med en jeg elsker på riktig tidspunkt! Jeg ekke så billig... Jeg har bare gjort det 4 ganger før. 3 med Lasse... Vi var faktisk sammen før helt til jeg fant ut han var utro med malla og meg... Jeg elsker han fortsatt men... Ja... Og en gang med Danu... Jeg trodde jeg elsket han, men det gjorde jeg ikke. "Kommer du?" Sa han i en dlråoning. Helene mine klikket inn. Jeg kunne godt kline litt, men ikke faen om jeg skal ligge med han. Feil tidspunkt. Han sperra armene i veggen så jeg ikke kom noen vei. Den mørkeblå, stroppeløse, trange, korte paljettkjolen var tett inntil skjorten hans. Jeg kjente noen myke lepper på mine. De danset i takt med mine. Han slikke meg på underleppen og jeg slapp den inn. Hendene hans gikk overalt, men jeg dyttet de vekk. "Kom igjen da ikke vær så pingle!" Mumla han i kysset. "Jeg er ikke pingle! Jeg er bare ikke en billig hore" mumla jeg tilbake. Han himla med lya å fortsatte der vi slapp. Han trakk seg unna og jeg slikket vekk spyttet.
Malla pov
Lasse svirra rundt meg som en satelitt. Litt plagsomt, men skal ikke klage. Han er liksom... perfekt... Vi satt i en sofa. Lasse lente seg mot meg og leppene krasjet sammen. Tungene danset langt nedi halsen på hverandre. Hendene gikk overalt ogalle rundt oss forsvant. Lasse kyssanakken min å jeg slapp ut et lite stønn. Han gliste stort. Jeg kjente det. Han leide meg til et rom.
Det var første del♥
Vi har også andre brukere♥
@ellioteerm
@theunicornyouknow
YOU ARE READING
Teenagers
RomanceMarlin(Malla) og Susanne(Sussa) er bestevenner. De er også god venn med Lasse, Danu og Isac. 1 problem... begge liker Isac... Isac er usikker... Lasse elsker også Malla, men klarer ikke alltid å holde seg unna Sussa... Danu er håpløstforelska i suss...