Del 2

253 3 0
                                    

Malla pov

Isac og Sussa var allerede på et rom... Lasse leide meg mot et rom. Han låste døren. Han dytta meg ned mot sengen og begynte å kyssa fra halsen og nedover. Jeg hadde samme kjole som Sussa bare denne var gullfarget. Den kjolen var ikke på lenger. Og hendene til Lasse gikk overalt. Ukontrollerte stønn fløy ut munnen min. Det var liksom... deilig... Lasse gliste stort. Happy var glad. Ja den heter Happy. Sussa fant det på når de var sammen... Det som plager meg er at de var søte sammen... Og han elsker henne det et jeg godt... Hun elsker han innerst inne, men hun innser det ikke... Jeg dytta Lasse og la megoppå han. Keg kyssa han nedover mot happy. (Så vet dere sikkert hva som skjer... dette er kleint allerede...). Vi trakk oss unna. "Wow" sa jeg anpusten. "My God" smilte Lasse.

Isac pov

Sussa trakk seg unna. "Detter bare ikke riktig tidspunkt Isac" nølte hun. "Hvorfor?" Sa jeg irritert. "Fordi!! Vi er ikke sammen! Vi er på en fest!! Dette er bare helt feil" sa hun og løp ut. Jeg stod igjen. "Satan så vanskelig det skal være å få henne da" sa jeg irritert. Hun gikk mot Danu. Han så så forelska ut. Du ser det på smilet han får om munnen av nærværet hennes. De snakket i en evighet. Sø skjedde det. De kysset. Innest inne knuste det meg. Totalt. Jeg elsker jo Malla også... men Sussa er også bare helt spesiell... Jeg har merka det fra dag 1. Hun har humoren, en indre gutt som spiller fifa og elsker fotball, hun lekesloss og har den latteren liksom. Smilet hennes smelter jeg av. Det venstre smilehullet. De grønngråblå aktige store øynene hennes. Og så er hun uoppnåelig. Malla... Latteren smelter jeg av. Øynene er bare... damn... Og så har vi måten hun dytter deg vekk på og blir irritert på... 2 helt fantastiske jenter... begge vet jeg innerst inne liker meg... Det er vanskeligere enn man tror!! Spesielt når du er en usikker 13 år gammel gutt som ikke vet bedre...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 21, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TeenagersWhere stories live. Discover now