1

5 1 0
                                    

No Dialog.








Aku Jung Hyun Na. Aku ada dua orang Oppa dan Appa. Omma dah meninggal sejak aku dilahirkan.

Seluruh family aku terlalu bencikan aku kecuali oppa aku seorang itu, Jung Jae Min.

Anak perempuan yang langsung tak bermakna dalam keluarga. Aku umpama nasib malang pada mereka.

Ibarat halimunan dalam keluarga ni. Apa salah aku pada mereka? kerana aku dilahirkan sebagai seorang perempuan ke?

Cuba menarik perhatian Oppa dan Appa aku? Sudah tentu. Aku pelajar cemerlang di sekolah. Atlet sekolah dan seorang pelajar contoh.

Tapi mereka tak pernah pandang aku. Bila aku balik rumah, Aku akan dipukul sama ada di betis atau tangan sampai berdarah.

Sakit? Tak, Aku dah lali.

Aku langsung tak dapat perhatian. walaupun aku ada family yang agak berharta. Appa tak pernah bagi aku duit belanja atau apa pun.

Aku bekerja sejak kecil. Kumpul duit dan beli sebuah apartment tanpa pengetahuan semua orang.

Pergi ke sana bila terlampau stres untuk tenangkan fikiran dan balik ke rumah family aku balik. Aku takut, takut kalau appa dapat tahu dan mahu merampas apartment aku.

Sepanjang aku tinggal dengan mereka hidup aku tak pernah aman. Pendam perasaan sampaikan raut mukaku langsung takde riak wajah.

Hanya wajah beku.

menangis? Tak, tu menunjukkan aku ni lemah.

Tapi aku selalu berjumpa dengan Oppa aku, Jae Min. Seorang producer di BigHit. Lepak dengan dia, sungguh menyenangkan.

Sampai la satu hari di mana aku jumpa DIA di bilik oppa aku bersama rakannya yang lain.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 25, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Unhappy / PJMWhere stories live. Discover now