Sabahın erken saatinde çalan alarmım ile yatağımda zıplamam bir oldu.Bugün okul için alışverişe çıkıp okul formalarını alacaktım.Dişlerimi fırçalayıp saçımı taradıktan sonra giyinmek için kıyafet baktım dolabımdan.Siyah pantolon ile mavi bir bluzu aldım dolabımdan ve giyinmeye başladım.Aynanın karşısına geçip eyeliner ve hafif bir göz kalemi sürdüm,tekrar baktığımda iyi bir iş çıkardığımı düşündüm.Egoist insanları hiç sevmem ama baktığımda kendimde bir kusur bulamadım.Zaten sıradan bir kızdım kendime göre.Koyu kahverengi gözleri olan siyah saçlı bir kız.Boyum da kilomda gayet normaldi düzgün bir fiziğim vardı 1.68 boyum vardı ve 56 kilodaydım.Beni düşüncelerimden çıkaran ceren olmuştu candan bas bas bağırdığını duyunca gülmemi tutamadım."Ada in artık be" diye bu sefer sesini daha çok yükseltti hemen cama koşup "bekle ayakkabılarımı giyinip geliyorum" dedim.Ceren benim bu hayattaki en yakınımdı kuzenim gibi görnüyordum ben onu kardeşim,sırdaşım herşeyimdi yani en ufak noktasına kadar birbirimizi çok iyi bilirdik.Hırkamı,anahtarlarımı,çantamı aldıktan sonra ayakkabılarımı giyinip çıktım.Havalar daha yeni soğumaya başlıyordu ama güneş hala Eylül ayında fazlasıyla kendini gösteriyordu.Aşağı indiğimde cerenin çok güzel giyindiğini fark ettim.Kumral bi kızdı gözleride bal rengiydi fiziğide gayet düzgündü ne giyse yakıştırıyordum zaten."Vay yavrum hepsi senin mi ?" diye dalga geçtim o da gülüp karşılık verdi.Babamla annem iş için şehir dışında olduğu için 1 haftadır evde yalnızdım bu yüzden hep Cerenleydim.İkimizde okul açılıcağı için mutsuzduk okulumuz zaten aynı değildi ve ben 10. sınıfa geçmiştim o ise 11.sınıfa.İlk önce mağazaya gidip formaları aldım sonra birlikte yemek yedik.Cerende kendine kıyafet bakmıştı ve bir pantolon bir bluz almıştı. İyicene gezdikten sonra ikimizde baya yorulmuştuk ve evlerimize döndük.Saat ne çabuk 7 olmuştu.Çok yorulmuştum ve hemen sıcak bir banyo yapmak istiyordum.Kendimi hemen banyoya attım.Banyodan çıkınca televizyon izledim ve yatağıma geçip kitap okumaya başladım.Milena'ya mektuplar kitabı cidden çok güzel insanın okudukca okuyası geliyor.Saate baktığımda 11 olduğunu gördüm zaten yarın okul vardı ve ben çok yorgundum ve hemen uyumak istedim çabucak uykuya daldım.
~
Bu hikayenin ilk bölümü.Baya kısa oldu ama telafi edicem.Yarın tekrar devam edeceğim.Akıcı ve güzel bir hikaye olcağına eminim.Okumaya devam edin.Oyuncuları sonra düşünücem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Cennet
Teen Fiction"Senden uzak kalmak istiyorum ama yapamıyorum sende birşey var ve beni her zaman sana çekiyor ne yapıyorsun bana ?" dediğinde kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu."Eğer benden uzak durmazsan sende benim karanlığımda boğulursun" dedi ve ark...