-2-

84 0 0
                                    

Sabah 5'de alarmım çalmadan uyanmıştım ve okula gitmek için 1.5 saatimin olduğunu fark ettim.Banyoya gidip her zaman ki işlerimi hallettikten sonra hafif kabarmış olan saçlarımı taradım.Uyandığım gibi birşey yiyemezdim ama çok aç hissettiğim için birşeyler atıştırmaya karar verdim.Bir şeyler atıştırdıktan sonra üstümü giyindim.Çantamı,telefonumu,paramı ve hırkamı aldıktan sonra ayakkabılarımı giyinip çıktım.Minibüs beklerken geçen seneyi düşünmeden edemedim.Biriyle çıkmıştım ve ondan hoşlanmıştım ama bir süre sonra onu sevmediğimi anlayıp ona arkadaşlık teklif ettim o da çok düşünceli biri olduğu için ilk başta üzülsede bunu kabul etti.Sonra Alin'le yaptığımız şeyler aklıma geldikçe gülmemi tutamadım.Bazı insanlar kendi kendime güldüğüm için deli olduğumu düşünebilirdi ve bende bunu inkar edemezdim.Alinle kavgalarımız olsada çok iyi kızdı ve en yakın arkadaşımdı.Sınıfta onun gibi çok arkadaşım vardı kız,erkek ama Alin onlardan en yakınıydı.Minibüs geldiğinde boş olduğu için rahatlamıştım ve kulaklığımı takıp şarkı dinlemiştim.İndiğimde Aline mesaj attım "Nerdesin ?" diye ve o "karşına bak" yazınca hafamı kaldırıp bakmamla Alini görmem bir olmuştu.Bana doğru yaklaşıp sıcak bir dost sarılmasını verdikten sonra sohbet ederek sınıfa doğru gittik.Karşımda Sarp'ı gördüğümde gülümseyip yanına gittim.O Alinden sonra en yakın arkadaşımdı.Mavi gözü ve sarı saçlarıyla çoğu kızı etkileyebilicek türdendi.Onunlada sohbet ettikten sonra öğretmen içeri girdi.İlk günden ders işlediği için sınıftan büyük bir homurdanma kazanmıştı.İkinci derste hoca içeri girdiğinde bize bir sürprizi olduğunu söyledi."Evet çocuklar sınıfımıza yeni gelen bir öğrenci var sizi onunla tanıştıracağım.Aras gir içeri" dediğinde herkesin gözü kapıdan giren çocuğa döndü.Kızlardan kıkırdamalar ve "çok yakışıklı" sözleri duyuluyordu.Cidden çok yakışıklıydı hemde çok fazla.Dalgalı koyu kahve saçları,siyah denecek kadar koyu gözleri ve mükemmel fiziği ile gerçekten çok iyi gözüküyordu.Bana benzediğini düşündüm bir anda.Bir tek bizim (Alinle) arka sıramız boştu ve çocuk oraya geçti.Tanrım çok iyi bir tarzı vardı.Mavi pantolonu siyah bluzu ile çok tarz duruyordu.Siktir! ona neden böyle bakıyordum.Alin'in beni dürtmesiyle düşüncelerimden çıktım."Kızım bir tek salyalarının akmadığı kaldı" dedi."Saçmalama sadece inceliyordum" dedim gülerek.O da bana "tabi tabi" diyerek güldü.Dersin bitmesine 10 dakika kala artık dayanamayarak kafamı hafifçe arkaya çevirdim ve Aras'la göz göze geldim.İçimden aklıma gelen tüm küfürleri sıralamadan önce hemen önüme döndüm.O az önce bana sırıtmış mıydı yoksa bana mı öyle geliyordu.Kafayı yiyordum galiba.

~

İlk bölümler cidden kısa üzgünüm ama gittikçe daha fazla yazıyorum.Oyuncular hakkında hala karar veremedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık CennetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin