HRVY
Ahoj, jsem zpět, už ste si mě nemohli dočkat co, ale stal se problém, v noci mi někdo zavolal a já měl fakt, hodně ale hodně velký strach. Ten hlas v telefonu, my znil povědomý možná vím kdo to je, ale nejsem si jistý .. A jéje jde ke mě Loren.LOREN
,, Ahoj, neviděl si moje pyžamo? "
HRVY
To , si dělá srandu ne , jak já mám vědět kde sou její věci do háje už.
,, hale kotě, a nedala sis to do koupelny?
LOREN
,, já sem kráva, jo dala promiň "
HRVY
Takže kde sme to skončili, jo u toho vraha, no ten vrah, mi zkazil večer, dostal sem od něho úkol. Znáte to ne v těch filmech jak ňáký ženský, zavolá vrah, a dá jí otázky, nebo ji odpovídá stejně jako, když se ho zeptá. Kdo je tam? A ten vrah kdo je tam.
Tak, už si uvědomíte že, ho chcete, ten telefon típnout, prostě ukončit hovor ale ten vrah má další otázky, takže se bojíte ještě víc. No, tak já měl něco podobného, a nevím jestli vám to mám říct, ale dostal sem za úkol zabit Jima, já ho nechci zabít,.. Ne já to prostě neudělám počkám, až mi zavolá znovu a řeknu mu ať mi dá, jiný úkol.
Já, řeknu Loren, že budu za Jimem.
,, Loren, já budu za Jimem jo. "
LOREN
Ok, dobře "HRVY
Fajn , takže teď jdu za Jimem, ale jak ho mám zabit, sakra, to nejde prostě přít k němu, a říct, ahoj, přišel sem tě zabít, musím to ňejak vymyslet, ale jak. Když mě zase bude chtít lákat na sex, tak bych možná při sexu ho , nevím. Už budu za chvíli něho, tak se zatím mějte , těžte se na sedmou kapitolu..