Başladığınız tarihi bahşeder misinizzz?~
Başlangıç Tarihi:27520"O mezarlar niye diğerlerinden uzakta baba?"
Babası oğlunun saçlarını okşarken sessizce mırıldanmıştı."Oğlum..onlar yapmamaları gereken bir şeyi yaptılar..."
Hüzünlü bir nefes çekti içine."..çok büyük bir şeyi"
Saçındaki elleri aşağı inip yerdeki toprağı okşarken,küçük çocuğun dikkati yalnızca o iki mezardaydı.
Sanki burda olmaları istenmiyor gibi en uzağa dikilen iki mezar taşında."Annenle son kez konuş Jeongguk hadi.Seni çok özlemiş"
Başını sallayıp elini toprağa koyarken gülümsemişti.
"Merhaba anne.Beni özledin mi?...Ben de seni çok özledim.Hem biliyor musun ne oldu.Kasabanın mektebi beni almayı kabul etti."mutlu sesi babasının da suratında bir gülümseme oluştururken ellerini birbirine vurarak birkaç küçük alkış yaptı.
"Yani artık okuma-yazma öğrenebileceğim.Hatta..hatta gelip senin adını bu taşa yazacağım,sana mektuplar yazacağım,babamla sana resimler çizeceğizzz"
Heyecanlı sesi ordan geçen birkaç kafanında kendilerine dönmesini sağlarken babası omzuna dokunmuştu."Hadi hadi geri dönelim artık.Hem bugün yemekte balık var.Balık yersen daha hızlı öğrenebilirsin.Böylece mektuplarını daha hızlı yazarsın,hım?"
Başını hevesle aşağı yukarı sallayıp annesinin taşını öpmüştü.
"Seni seviyorum anne.Söz veriyorum kısa süre sonra tekrar geleceğiz."
Babasıyla beraber el sallayarak uzaklaşmışlardı ama Jeongguk kafasını çevirip tekrar o iki mezara bakmaktan alıkoyamamıştı kendisini."Baba"
Babası başını eğip oğluna baktıktan hemen sonra eğilip kucağına almıştı.
"Efendim babasının aslanı."
Sormaya çekinir bir hale gelmişti Jeongguk ama babasının ona kızmayacağını da biliyordu.
Ellerini önüne alıp oynamaya başlarken alttan gözlerini ürkekçe uzatıp büzdüğü dudaklarıyla sordu."Peki o hyungların yaptığı şey neydi?"
Babası,kafasını eliyle omzuna doğru bastırıp susmasını sağlarken,hafifçe gülümsemekten alıkoyamamıştı kendini.Gerçekten annesi gibiydi.
Aklına bir şey takıldı mı çözmeden durmuyordu.Yüzündeki tebessüm yerini hüzne bırakırken yan gözle kardeşinin uzaktaki mezarına baktı.
"Sevmekti...yaptıkları suç,sevmekti."
Dolu gözleri oğluna dönerken saçlarını derince koklayarak öptü.
"Ama halk buna izin vermedi."Kısa süre sonra bölümler gelecekkkk~
~R.S~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burning Bodies and Flaming Love ~Vkook~
RandomParmaklarının güzelliğine ağlayabilirdi.Ama gözyaşları,onun için verilebilecek bir cevap değildi. Başını kaldırıp gözlerinin içine baktı.İrileştirdiği gözleri içerisinde merak duygusunun pırıltılarını taşıyordu. Önündeki cama iyice baktı...ve sonra...