GİRİŞ

141 11 8
                                    




*NİSAN 2007*


"Eğer Tanrı cennetin kapısını araladığında dilek dilersen, istediğin her şey gerçekleşirmiş," dedi çocuk. On yaşından büyük değildi. Üstünde birkaç yerinde yırtıklar olan, rengi solmuş bir üniforma vardı. Dağınık saçları kirliydi.

"Peki, kapının aralandığını nereden bileceğiz ki?" diye sordu diğeri. O da on yaşından büyük görünmüyordu. Üzerinde, arkadaşının üzerindekinin aynısı bir üniforma vardı, daha yeni görünüyor olmasına rağmen dikkatle bakıldığında söküklerinin ustaca tamir edildiğini görmek mümkündü. Saçları temizdi ve düzgünce taranmıştı.

"Çok kolay Wangji," çocuk, yüzünü gökyüzüne çevirdi neşeyle mırıldanırken. Küçük eliyle yıldızları işaret ediyordu. "Tanrı kapıyı araladığında, cennetin ışığı birazcık da olsa gökyüzünde görülürmüş," dedi çabucak ve bilmiş bir edayla ekledi; "Eğer bir yıldız kayarsa, Tanrı kapıyı araladı demektir!"

"Gerçekten mi?" Arkadaşı bu kez etkilenmiş gibiydi. O da gözlerini göğe çevirmişti.  Bir süre konuşmadan öylece oturdular.

Şanslıydılar, Tanrı kapıyı araladı ve bir yıldız kaydı.

"Hadi, bir dilek dile!" dedi çocuk heyecanla. Arkadaşı çabucak ellerini birleştirip, gözlerini kapattı. Çocuk dikkatle onu izliyordu. Arkadaşı nihayet gözlerini açıp kendisine baktığında, merakla sordu. "Ne diledin?"

"Bizi hiçbir şeyin ayırmamasını!"

Çocuk neşeyle kıkırdadı. "Ben dondurma istedim," diye itiraf etti.

Arkadaşı, yalandan bir öfkeyle çocuğa sataştı. Neşeyle bağırışıyor ve oradan oraya koşturuyorlardı.

Tanrı kapıyı bir kez daha araladı, bu kez gerçekten dilekler gerçekleşecekti fakat çocuklar kayan yıldızı görmediler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAKE A WHISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin