~PART 2~
*Rowoon pov*
Aq mencari kelibat yeona...nmun aq msih blum menjumpai kelibat yeona...aq pergi ke arah ena dan areum yg sdng rancak berbual...
Rowoon:korang yeona mana? Asal x smpai ii lgi?
Wooyena:dia ade khusus untuk badan pengawas
Rowoon:hah badan pengawas...badan dia je ke yg pergi...
Areum:kalu aq ckp kau bodoh kan marah...
Rowoon:ouh salah erh *garu kepala yg x gatal*..Btw kenapa yeona jarang ade dlm kelas...
Wooyena:Yeona tu murid harapan sekolah....Dia budak bijak,aktif sukan...semua jawatan dia dpt...dia sama macam kakak dia KANG YEONJUN...
Rowoon:kakak dia sekolah kat mana sekarang
Areum:kakak dia dh tkde...menninggal masa dia umur 15 thun sbb kanser *nada sedih*
Rowoon:ouh...Dia pernah couple x?
Wooyena:couple ii dia x main..ramai je jejaka tampan nk kat dia...tpi dia nk tumpu belajar...
Rowoon:Ouh...Mesti ank orang kaya kan yeona tu..dhlh cantik mcm puteri salju...
Areum:yeona tu dtng dri keluarga miskin...tpi dia x pernah fikir pon psl kemiskinan dia...dia pikir dia nk bahagia kan mak ayah dia...ayah dia kerja biasa...mak dia pulak menghidap penyakit autism...dia belajar account pon sbb ...dia jdi pewaris untuk syarikat pakcik dia...pakcik dia x de ank...so dia wariskan kat yeona...
Wooyena:kami gembira kwn dgn dia...bnyk halangan dia kna tempuhi...tpi senyuman dkt wajah dia x pernah luntur...
Rowoon:ouh perempuan cntik mcm yeona ni menyimpan 1001 kisah...BTW kan bile dia blik...
Wooyena:Esk dia blik lah...
Areum:kau ni nape tnya...kau rindu dia erh..
Rowoon: Of course aq rindu puteri salju tu..
Areum:ish kau ni menggatal btul kan...Sebenarnya aq telah jatuh cinta dgn yeona...mse first kami bersemuka...bile dpt thu kisah yeona...aq mula bertekad nk jdi macam yeona...and aq nk dia jdi isteri aq...aq jnji dgn diri aq klu dia jdi milik aq ...aq tknk sia sia kan dia....
YOU ARE READING
LOVE TILL THE END♡
FanfictionMengisahkan tentang rowoon yg berpindah ke Kyung High School.. Rakan sekelas iaitu Kang Yeona membuatnya jatuh cinta pada pandang pertama...adakah rowoon mampu memlikinya?ada kah mereka bahagia?ape kah cabaran yg mereka lalui? Nntikan jawapan nya 'l...