-Yalnızlığıma Umut Veren Gökyüzü-

74 6 4
                                    

İyi okumalar dilerim vote unutmayın

Medya: Gökyüzü

---------------------------------------------------------------

Sevgili günlük;

Yine böyle başladım sana yazmaya. Şu sıralar en iyi dostum sen oldun. Bugün Gamze yine beni umursamadı. Abim zaten burada değil. Annem ve babam kendi dertlerinde. İki aydır sadece seninle konuşuyorum ama sende cevap veremiyorsun ama sana içimi dökmek çok güzel hissettiriyor. Ama bugün biri daha vardı yalnızlığıma son vermek isteyen bugün yeni biriyle tanıştım anlatayım mı nasıl olduğunu. Şöyle oldu;

Yine okula geldim ama Gamze yine yanımda yoktu. Sınıfa çıktım , kimse gelmemişti. Sırama geçtim kafamı sıraya koyduğum an sınıfın kapısı açıldı. Kafamı kaldırıp açan kişiye baktım. Sarı saçlı mavi gözlü bir çocuk vardı.

"Ne oldu? Niye öyle bakıyorsun?" dedim ama cevap vermedi.

"Bu sınıftan mısın?"

"Yok burada keyfimden oturuyorum normalde yan sınıftanım. Ya mal mısın burada oturduğuma göre bu sınıftayım!" ne mal insanlar var ya ama hepsi de beni buluyor yemin ederim bıktım.

"Tamam sakin ol şampiyon bir şey demedim." Dedi ve kapıyı kapatıp çıktı.

Kafamı geri sırama koydum. Birkaç dakika sonra sınıf dolmaya başlamıştı. Hocada gelince kafamı sıradan kaldırdım. Hocaya bakmaya başladım ama yanındaki kişi hocaya bakmamı engelliyordu. Evet tahmin edin yanında kim vardı. Evet doğru tahmin o çocuk vardı. Gözlerini bana sabitlemişti. O sırada Ali hoca konuşmaya başlamıştı.

"Evet gençler aramıza yeni bir arkadaşınız katıldı. Pekte yeni sayılmaz çoğunuz tanıyorsunuzdur zaten ama sen yine kendini tanıt." dedi ve yanındaki gökyüzüne döndü. Ona bundan sonra gökyüzü diyeceğim.

"Ali hocamın da dediği gibi beni çoğunuz beni tanıyor. Ama bazılarınız beni tanımıyor." bunu bana bakarak söylemişti. "Ben Yamaç Ulusoy." Dedi ne olamaz bu gökyüzü buranın sahibinin oğlu muydu? Müdürün bahsettiği çocuk bu olmalıydı. Birkaç gün önce müdür buraya önemli birinin geleceğini söylemişti. Büyük ihtimalle bu oydu. Ali hocanın bana seslenmesiyle ona döndüm.

"Gaye sınıfta senin yanından başka boş yer olmadığı için arkadaşın oraya geçecek izin verir misin?" Ali hocanın lafının üzerine bir şey diyemeyeceğimiz için mecburen kafamı salladım. Gökyüzü sanki bunu bekliyormuş gibi hemen yanıma geçip oturdu. Böylece Ali hoca derse başladı. Ama ben derse odaklanamıyordum çünkü yanımda beni izleyen bir gökyüzü bulunuyor. Dayanamayıp ona döndüm.

"Ya ne bakıyorsun önüne baksana sen." Ama dinleyen kim. Önüme dönüp derse odaklanmaya çalıştım ama o bana bakmaya devam ediyordu. Sinirim bozulmaya başlamıştı Ali hocadan izin alıp lavaboya gittim. Ama bilin bakalın arkamda kim benle beraber geldi. Ya bu çocuk benden ne istiyordu!!!

Bir şey demedim bakalım nereye kadar gelecek? Diye düşündüm tuvaletin önüne gelince arkama baktım hala arkamdaydı. Tuvalete girdim ama arkamdan oda girdi. Yahu bunun derdi neydi ki?

"Yok artık buraya neden girdin tabelayı görmedin burası kızlar tuvaleti."

"Okuma yazma bildiğim için biliyorum." Dedi

"eee neden girdin o zaman sen kız mısın?"

"yoo değilim." Dedi off bu nasıl bir insan Allah aşkına!!!

"peki o zaman çık hadi kız değilsin." Dedim 'bana sen ciddi misin' bakışı attı. Bir şey demeden tuvaletten çıktım. Tabii arkamdan oda çıktı.

Sınıfa girdiğim gibi yerime oturdum ve derse odaklanmaya başladım. O yanımda olmadığı zaman gayet iyi derse odaklanıyordum.

Nihayet okuldan çıkmıştım ama bilin bakalım ne oldu? Gamze yanımdayken bana sataşamayan Seren ve arkadaşları. Okulun başından beri benimle uğraşırlardı ama yanımda hep Gamze vardı bu yüzden bana sataşamıyorlardı. Onlara baktığımda yanlarında olan kişiyle donakaldım. Gamze onlarlaydı. Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başlamıştı ama gözlerimi açıp kapattım ve yaşları eski yerlerine geri gönderdim. Onlara soğuk ve ruhsuz bakış attım. Ve konuşmaya başladım.

"Ne istiyorsun Seren?"

"Ne istediğimi gayet iyi biliyorsun Güneş."

"Evet biliyorum ve o istediğini hiçbir zaman alamayacaksın Seren."

"Ya nereden biliyorsun?" dedi alayla

"Abim senin bu yaptıklarını bilse, arkadaşlarımı elimden aldığı bilse seninle konuşur mu sanıyorsun sen?" dedim öfkeyle. Evet Seren bütün arkadaşlarımı benden çalmıştı. Gamzeyi bile almıştı.

"Abin sana inanmaz bile arkadaşların çok iyi oyunculuk yapıyorlar." Bunu bana karşı kullanamazdı çünkü ses kaydı almıştım.

"Sen öyle san Seren." Dedim . yanından geçip gitmek istedim ama Seren kolumu öyle çok sıkmaya başladı ki canım acımıştı.

"Ne yapabilirsin ki sen bu halinle. Acınacak haldesin bunu kabul et Gaye."

O an arkamdan bir ses duydum. Gökyüzünün sesini...

"Bırak onu Seren!" dedi sert bir sesle.

"Ooo kuzen sendemi buradaydın. Hoş geldin de sana ne bu kızdan?"

"Asıl o kızdan sana ne?"

" Benim bu kızla işim sadece abisi..." sözünü tamamlayamadan ona tokat atmıştım. Herkes bize bakıyordu artık.

"Sen abimden uzak duracaksın o sana inanmayacak zaten. İstersen eski arkadaşlarımı da kullanabilirsin. Onlar artık beni ilgilendirmiyor onlar kendi seçimlerini yaptılar. Kim kimi seçmiş beni alakadar etmez ama abim sana asla inanmayacak bunu o beynin olmayan kafana sok!" kolumu sertçe elinden kurtardım. Eve doğru yürümeye başladım. Arkamdan Gamze geliyordu ama umursamadım. Tam karşıya geçecektim ki birinin kolumu çekmesiyle geçemedim. Arkamı dönüp baktığımda karşımda gökyüzünü görmeyi beklemiyordum.

" Ne var ne istiyorsun? Kuzenin yaptıkları yetmemiş gibi!"

"Sadece seren adına özür dilemek istiyordum?"

"Dileme benden özür falan." Dedim ve yanından ayrıldım."

Ama benim peşimi bırakmadı.

"Ya ne istiyorsun ne?"

"Kendini şu sıralar yalnız hissediyorsun değil mi?" dedi bu benim içimi mi okuyordu?

"Hayır senin içini okumuyorum-" sözünü keserek ben konuştum.

"Ben bunu sesli mi söyledim?"

"Hayır yüz ifadenden anladım."

"Bugün Seren konuşurken daha doğrusu kavga ederken bütün arkadaşlarımı çaldın demiştin bu doğru mu?"

"Ne oldu kuzenine yakıştıramadın mı?"

"Hayır tam Seren'lik hareket ama onun yüzünden kendini yalnız hissetme. Bundan sonra yanında ben olacağım." Dedi ve gitti.

Bu gökyüzü artık yalnızlığıma umut vermişti.

İşte böyle günlük ben bundan sonra yalnızım ama tek başıma değil gökyüzüyle beraber...

EVEET İLK BÖLÜM GELDİ UMARUM BEĞENİRSİNİZ...

Yamaçın GayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin