-Bir Ailenin Yıkılışı-

63 5 0
                                    

medya: Gaye

iyi okumalar dilerim ;)

----------------------------------------------------------

Sana artık "sevgili günlük;" diye başlamayacağım. Ama daha farklı bir şekilde başlayacağım. Evet burayı başa saralım.

Selam Eski dostum;

Sana o günden sonra ne olduğunu anlatmadım değil mi? O zaman anlatayım:

'Bundan sonra yanında ben olacağım' demişti Yamaç umarım öyle olurdu. Bir insana güvenmem yıllarımı alırdı ama Yamaç'a karşı öyle olmayacak anlaşılan. Çok çabuk güvenirsem eğer yarı yolda kalırım. Buradan ilerlemeye devam edeceğim.

Kapı çalmaya başladı. Gidip kapıyı açtığımda karşımda bir adet sinirli abi, ve bir adette Yamaç buldum. Onlara şaşkın şaşkın bakmaya başladım.

"Abi sen ne zaman-"

"Sen sus Gaye sadece sorularıma cevap ver!"

"Peki, sor ne soracaksan ama kapıda mı?"

İçeri girdi onun ardından da Yamaç girdi. Ya burada ne oluyordu? Abim bana sinirli sinirli bakmaya devam ediyordu ama nedenini hiçbir şekilde anlamamıştım?

"Evde kimse yok mu Gaye?"

"Annem ve babamı birkaç gündür görmüyorum abi. Evde hayalet gibiler."

"Gamze nerede peki? Onlar olmayınca senin yanında olurdu?"

Gamze deyince aklıma o gün gelmişti. Beni nasıl bıraktığını görmüştüm. Abimi isteyen Seren için dostluğunu çöpe atmıştı. Abim ve Gamze, Sereni hiç sevmezlerdi ama ne olmuştu da Gamze onun yanına geçmişti? Bunları düşündükten sonra gözlerimi açıp kapattım ve konuşmaya başladım.

"Gamze mi benim yanımda olacak? O birkaç gün önce kararını vermişti zaten benim yanımda bir daha göremeyeceksin!"

"Gaye ne olduğunu anlatacak mısın yoksa ağlamaya mı başlayacaksın. Sen onsuz yapamazsın biliyorsun değil mi?"

Abim bir şeyi yanlış biliyordu ben onsuz da yapabilirim.

"Abicim sen bir şey yanlış biliyorsun ben onsuz yapabilirim. Zaten o beni bırakalı 2-3 ay oluyor alıştım. Hem ağlamayacağım. Anlatacağım ama bana inanmayacaksın ama öncesinde..." Yamaç'a döndüm. "Sen neden buradasın?"

O cevap veremeden abim söze atladı.

"Yamaç benim eski bir arkadaşım aynısı bende ona sorduğumda bana, senin için burada olduğunu söyledi istersen sen ilk bence bunu açıkla."

Ne Yamaç buraya benim için mi gelmişti? Ve abimle arkadaşlar mıydı? Yok artık bu nasıl bir tesadüf.

"Abi ben nereden bileyim." Yamaç'a döndüm. "Nereden buldun burayı? Ve neden geldin?" Yamaç bir süre sessiz kaldı. Ama yine de cevap verdi.

"Ben Yamaç Ulusoy, istediğim zaman istediğim her şeyi bulurum ben. Sana o gün dediğimi hatırlıyorsun değil mi?" Kafamı sallayarak onu onayladım. "Şuandan sonra onu yerine getireceğim." Abim bize anlamsız anlamsız bakıyordu. 

"Abi hani Seren var ya bizim okulda, işte onun yanında benim eski arkadaşlarım vardı onların yanına birisi daha katıldı. Gamze! Tabi bir şey daha var..."biraz bekledikten sonra pat diye söyledim.

"Seren sana aşık." Bunu der demez odama kaçtım çünkü arkasından gelecek fırtınayı biliyordum. Tam da tahmin ettiğim gibi oldu. Abim kapıya gelip yumruklamaya başladı. Bide bağırıyordu.

"GAYE ÇABUK AÇ ŞU KAPIYI. BAK KIZMAYACAĞIM." Bir an duraksadı sonra devam etti. "TAMAM AZICIK KIZACAĞIM AMA BANA ANLATMAZSAN VALLA KAPINI KIRARIM." O sırada bende bağırmaya başladım.

"AMA DAHA HERŞEYİ ANLATMADIM. EĞER BEN ANLATANA KADAR BENİ ÖLDÜRMEZSEN O KONUYUDA ANLATIRIM."

Bu sefer abim sakin konuşuyordu.

"Tamam hadi aç yapmayacağım bişey." Kapıyı açar açmaz abim ve Yamaç yereyapıştı. Bunlar kapımın kilidini kırmaya mı çalışıyorlardı. Onlara kınayangözlerle bakmaya başladım.

"Eğer açmasaydım kilidi mi kıracaktınız?"

"Hemen açacağını düşünmemiştim. Normalde fazla inatçı olduğun için."

"Abi merak etmiyorsan anlatmayayım?"

"Yok, demedim bir şey hadi anlat."

"Tamam anlatıyorum sözümü kesme!"

"Tamam hadi anlat."

"Şimdi bu Seren sana neredeyse 1,5 yıldır aşık beni hep köşelerde sıkıştırıyordu. Abin nerede? abin neden yok? Ne zaman gelecek? gitti mi? İşte bende bu sorulara cevap vermiyordum sonuçta bir tane abim var değil mi? Gamzede hep yanımda olup beni korurdu. Ama bu iş 2-3 ay öncesine kadar son buldu Gamze onların tarafına geçti biliyorsun zaten bütün arkadaşlarımı elimden tek tek aldı sona kalan bir tane Gamzeydi..." biraz durdum gözlerim dolmaya başladı. Ama hemen sildim. "Sonra geçen gün gelmiş bana abini istiyorum dedi bende yok sana abim falan dedim. Abim bana yaptıklarını bilse seninle konuşmaz dedim. Oda bana nereden biliyorsun dedi. Bende çünkü benim abim dedim (çaktırma günlük öyle bir şey dememiştim). Oda asıl sana inanmaz arkadaşların çok iyi oyunculuk yapıyor dedi. Ama Allah'ı var çok haklı benim arkadaşlarım çok iyi oyunculuk yapıyor. Neyse işte kolumu tutup sıktı bende daha fazla dayanamadım ona tokat attım , bağırdım. Öyle işte..." dedim ve sustum. Uzun süren bir sessizlik oldu. Sessizliği bozan abimdi.

"Sana 1,5 yıldır böyle davranıyordu ve sen bunu bize anlatmıyordun öylemi? Biz kimiz Gaye? Biz senin ailen değil miyiz?" sessiz kaldım ama bu sefer bağırdı. "SÖYLESENE BİZ SENİN NEYİNİZ?" Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Ama buna aldırmadan bağırarak cevap verdim.

"SİZ KİM ABİ, SİZ KİM? BENİM YANIMDA HER ZAMAN GAMZE VARDI! SİZ, SİZ BİLE DEĞİL, YA SİZ BİLE DEĞİL! SADECE SEN TAMAM MI BEN ANNEM VAR MI BABAM VAR MI BİLMİYORUM ONLARI BEN HİÇBİR ZAMAN GÖRMEDİM! BENİM AİLEM SADECE GAMZE VE SENDİN AMA SEN DE GAMZE DE BENİ BIRAKIP GİTTİNİZ TAMAM MI? ŞİMDİ GELİP BANA HESAP SORAMAZSIN!" dedim üzerime hiçbir şey almadan çıktım evden. Hem beni bıraksın hem de bana hesap sorsun yok ya.

İşte böyle oldu eski dostum. Ailemin yıkılışını anlattım sana. Ama ilerleyen günlerde iyi şeyler olacak bunu hissediyorum şimdilik görüşürüz.

EVEEEET YENİ BÖLÜM GELDİİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ...

Yamaçın GayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin