SECOND NOMINEJSZYN

13 1 0
                                    

MrFarrokhBulsara, dziękuję ❤

MrFarrokhBulsara, dziękuję ❤

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. ,,I'm in love with my life" brzmi ciekawie, muszę zacząć czytać!

2. Jeszcze nie wiem.

3. Już wiem 🤗💓

4. Angielski, biologia, gegra

5. Jedni lepsi, drudzy bardziej przeciętni, o trzecich lepiej nie mówić XD Każdy inny.

6. Queen! Lubię też inne, ale Królowa to Love of My Life

7. Świadomie, to dopiero od początku listopada, jednak tata pokazał mi Queen dużo wcześniej, jak miałam jakieś dziewięć lat. Już wtedy zaczęłam ich słuchać. Tylko wtedy nie szalałam za nimi w ten wyjątkowy sposób. Crazy Little Thing Called Love. I Was Born To Love Queen.

8. Wszystko kocham, lecz gwiazdy... mogę się w nie wpatrywać godzinami, gdy jest ciemno, mój umysł się oczyszcza.

9. Prawdę powiedziawszy nie mam ulubionej

,,Whatever this world can give to me
It's you you're all I see"

,,Whenever this world is cruel for me
I got you to help me forgive"

10. Kruca finans, nie wiem. Dużo cytatów jest prawdziwych, niestety nie wiem, który jest moim mottem przewodnim.

11. Jeżeli na jeden dzień mogłabym przywrócić do życia zmarłe osoby, byłabym bardzo szczęśliwa. (Bardzo to mało powiedziane)

12. Zależy od okazji. Wsm nie wiem, ale duże bluzy, ciepłe piżamki, styl lat 70 i 80, hipisów oraz "odwalenie się" od czasu do czasu, wygrywają.

13. Coraz bardziej skłania się na lata 70 i 80, ewentualnie 90. Oczywiście mam w szafie także inne ubrania.

14. XD (nie wiem, ale używam go najczęściej, załóżmy, że to słowo)

15. Marzycielką

16. A skąd mam to wiedzieć. Gdybym nie była sobą to...nie byłabym sobą? Magic jest tylko jedna.

(Tata nadał mi taki przydomek, który bardzo mi odpowiada.)

17. Obliczenia na liczbach to mój koszmar.

18. Angielski (naj), fizyka...no...

19. Queen!

20. Będę podwójnie szczęśliwa z wszystkiego...

21. Y XD

22. Chyba nie posiadam.

23. Lubię, ale nie gromadzę szczególnych wspomnień.

24. 🙈

25. Nie wiem XD

26. Nie znamy się zbytnio, więc nie wiem na ile, lecz wydajesz się sympatyczna 😊🥰

27. Tak jak powyżej, jesteś sympatyczna

28. Kolorki na czarnym tle, teraz troszku ekran telefonu, bo siedzę w ciemnym pokoju.

29. Zapewne wiele osób już to zrobiło 😅😉

FOR NOMINEJSZYNOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz