Informatyka z Ben'em

165 11 2
                                    

Ben: Więc....co ja tu miałem aaaa już pamiętam... Więc witam moją ulubioną (ahhh... sarkazm) klasę.

Uczniowie chórem: Dzień dobry.

Ben: Wyjmijcie karteczki i KARTKÓWKA!

Angela: Proszę Pana , czemu mamy kartkówkę na pierwszej lekcji ?

Ben: *przedżeźniając Angele* A czemu mamy kartkówkę na pierwszej lekcji...ble ble ble. CZY WY PRÓBUJECIE MNIE ZDENERWOWAĆ ?!

Karma: Nie, tylko noo... nie wiemy czemu mamy kartkówkę.

Ev:*szeptem* Bo z debilami nigdy nie wie oj, nie wie się czy dobrze jest , czy może jest ,może jest już źle.

Ben : SŁUCHAM ?!

Karina,Alex : Nic nic...

Ben: Nie ważne. Powiedzcie mi gdzie jest Julia i Wernone?

Uczniowie: Nie wiemy.

Ben:*szeptem ,kładąc głowę na biurku* Za jakie grzechy ja mam się z nimi użerać.

Karma:*podchodząc do nauczyciela z patykiem w ręce*Proszę Pana wszystko dobrze?

Ben:*nada z głową na biurku* Tak.

Wernone i Julia: *wchodzą do klasy przez okno* Dzień dobry , przepraszam za spóźnienie.

Karma:*zaczynając tykać Bena patykiem* Nie macie za co przepraszać on i tak już długo nie wytrzyma.

Ben:*podnosząc głowę z biurka* No nic , w takim razie skoro są już wszyscy to zamiast kartkówki wszyscy robicie prezentacje na co najmniej 20 slajdów na temat waszych ulubionych gier komputerowych a czas na ich wykonanie macie do końca lekcji. LICZĘ IŻ SIE ROZUMIEMY!

Klasa: T-Tak.

Wernone: Proszę Pana ile ma być tych gier opisanych?

Ben: Najmniej to 10.

Wernone: O ja.... przecież ja nawet trzech gier na komputerze nie mam.

Karma:*szeptem* Tetris się chyba zalicza....

Ben: Co tam mruczycie ?

Uczniowie:Nic nic

Ben: TO DO ROBOTY NIEUKI!

Klasa: Aj , aj kapitanie.

Lekcje z Creepastami  (czyli jak rozwalić sobie życie)  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz