Merhaba ZeyKerci kardeşlerim :) Benim ZeyKer anlamında yazdığım ilk hikayem ama ZeyKer efsanesi benim ilham kaynağım oldu ve aklımdakileri buraya döküp sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenilen bir hikaye olur.İleride ithaflar olucak çok heyecanlı bölümler sizleri beklemekte :)) Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz çok seviyorum sizi diyorum ve başlıyorum. :)))
Zeynep yurt kızıydı annesiyle babası küçükken onu yurda bırakıp terketmişlerdi.Anne ne demek,bana ne demek,aile ne demek bilmezdi.Küçüklüğünden beri yurtlarda hayatını sürdürüyor başının çaresine bakmaya çalışıyordu ve başarıyordu da.Yurtta öğretmenlerinin desteğiyle ayakta duruyordu.Hiç arkadaşı yoktu.Tek başına sadece ders çalışarak ve sessizce düşünerek,içten içe ailesini bekleyerek zamanını geçiriyordu.Ta ki 18 yaşına gelince reşit olduğunda bu yurttan kaçıp kendi başının çaresine bakıp hayatını yaşamaya karar verdiği ana kadar.Çıkarsa belki ailemi bulurum,tekrar mutlu olurum diye umutlanıyordu ve dedğini de yaptı. Doğum gününden bir gün sonra yurttan kaçtı.Koşma yeteneği geliştiği için kaçamsı çok kolay olmuştu ve saklanacak bir yer bulması da. Oysa saklanacağı yerin hayatının miladı olacağını bilmiyordu.
***
Kerem sokakta yürüyordu,sesler duydu ve seslerin olduğu yöne doğru ilerledi.Sesleri duyduğu yerde eski bir kulübenin içiydi.İlk baş köpek var sanıp gitti fakat gittiğinde köpekleri değil birkaç tinercinin bir kıza zarar vermeye çalıştığını görmüştü. Bir süre fark ettirmeden nasıl yaklaşırım diye düşündü kızı öyle bırakamazdı çünkü Sayer kitabında bir kadına zarar verene seyirci kalmak yazmazdı.
''Güzelim sen ne güzel yere düştün öyle be tam yerine geldin biz seni doyururuz ,tedavi ederiz,merak etme yani.''
Kız titriyordu.Ne yapacağını şaşırmış halde sesini çıkarmadan sadece olanları izliyordu ve ciddi anlamda terlemiş ve kriz geçirmenin eşiğine gelmişti. Kerem daha fazla dayanamadı ve bağırdı.
''Durun lan napıyosunuz kıza gerizekalılar defolun gidin ya hayvan herifler yoksa hepinizi gebertirim veletler ama her şeyi yapıyolar,hadi basın gidin şimdi! ''
Çocuklar korkudan topuklayıp kaçtılar.Kİmse Kerem Sayer'e karşı koyamazdı.Çünkü o oraların sahibi konumundaydı.Kerem kzı için endişelenmişti,hemen yanına koştu,kız korkudan titriyordu.
''İyi misin Allah belallarını verisn lan! Hemen hastaneye gitmemiz lazım hemen!''
''Ü-şü-yo-rum'' diyebildi sadece kız ve bayıldı.Kerem hemen kucağına aldı arabasına yakın olması için dua etti ama lanet olsun ki yürüyerek gelmişti. Yakınlarda bir taksi bulmayı ümit ederek koşmaya başladı. İyi ki şans ondan yanaydı taksi yanaşıyordu.
''Hemen Hemen hastaneye gitmemiz lazım kız nöbette''
Taksici hışımla hastaneye doğru sürüyor.
''Daha hızlı,daha hızlı''
Sonunda taksici varır ve Kerem iner kızı kucağına alır ve hızlıca hastaneye koşar.
''Doktor doktor lazım''
Doktor gelir. ''Kerem Bey hayırdır'' Kerem sinirle odaya yürür. ''Hiç hayır değil acele edin kız krizde ölücek''
Doktor ilk müdahaleyi yapmak üzere odaya girer,tam Kerem de girecekken engeller. ''Siz dışarıdasınız Kerem Bey,müdahale etmem lazım.Hem de acil''
Kerem hışımla dışarı çıkar.Nereden çıkmıştı bu kız.Kerem bu kız için neden bu kadar endişelenmişti ki bu kadar,Sayer Kitabında endişenin e'si geçmezdi,Bu durum ne kadar garibine gitse de sonra düşünmeye karar verdi hallederdi nasılsa şimdi önemli olan kızdı. Bir süre sonra doktor odadan çıktı.Kerem koştu hemen.
''Durumu ne''
''Önemli bir şey değil gibi,yarına kadar filmlerini incelemem lazım,yarın size bilgi veririm''
Kerem çok sinirlendi.Nasıl olur da durumu belli olmazdı. ''Ne zaman alabilirim''
''1 saate çıkabilir''
1 saat geçer.Kerem kızın uyanmasını beklemektedir.Sonunda yavaş yavaş kızın gözleri açılır.
''N..nerdeyim ben''
Kerem çok mutlu olur ama hala nedenini anlamaz tabii. '' Hastanedesin,baygındın.Hadi seni evine bırakayım''
Kızın suratı düşer. ''Benim bir evim yok ki''
Kerem kıza acıyla karışık bir duyguyla bakmıştır. ''Artık var,benimle geliyorsun''
Bittiiiiii :))) İlk bölümün sonundayız efeniiiiim :)) Vote,yorum fikir,eleştiri eksik etmeyiniz ilerisi bol heyecan ve bol entrikalı olcaaaak :)) Bekleyiiin :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvılcım
RomanceBu hikayemde bolca ZeyKer,tutku,entrika,aşk ve macera içermektedir ZeyKeristlerin tümünü beklerim :))