»»ZAMÓWIENIA««

501 13 18
                                    

Zanim złożysz zamówienie, dobrze byłoby gdybyś zapoznał/a się z tymi informacjami:

❀ Okładki wykonuję w czasie wolnym od nauki, nie zawsze mam dostęp do laptopa, także proszę o wyrozumiałośc i cierpliwosc. 

❀ Wypadałoby, żeby Twoja książka już była rozpoczęta, a nie zawieszona/skończona czy jeszcze w ogóle nie zaczęta.

❀ Jeśli moje wykonanie okładki nie spodoba Ci się, to napisz mi o tym, a ja postaram się wszystko poprawic.

❀ Miło byłoby, gdybyś pozostawił/a jakiś komentarz po sobie, małą opinię na temat mojego wykonania.

❀ Wykonuję wszystkie zamówienia, bez wyjątku.

❀ Wszystkie zamówienia składaj tutaj, w komentarzu, nigdzie indziej nie przyjmuję.

❀ Gdy Twoje zamówienie zostanie już zrealizowane i pobierzesz moją okładkę, to nie zapomnij by w opisie książki znalazła się informacja odnośnie tego, że to właśnie moja robota. 

Jesteś u mnie pierwszy raz? Oto jak zamawiac! 

1. Podaj mi swoje imię, bądź nick pod jakim mogę Cię znaleźc. 

2. Wypadałoby umieścic link do swojej książki, do której robię okładkę, nie dośc, że przyjrzę się jej  tematyce, to może zainteresuje mnie i zyskasz czytelniczkę ;)

3. Twoje wszelkie wymagania, opisy i plany co do okładki. Wszystko, co mi podasz będzie mi bardzo pomocne i zdecydowanie łatwiej wtedy wykonac zamówienie. Jeśli upatrzyłaś/eś już jakieś konkretne zdjęcie/a to podeślij mi tutaj link, a ja zrobię wszystko co w mojej mocy. Jeśli natomiast nie posiadasz wybranych zdjęc, to wybiorę jakieś dostosowane, odpowiednie dla tematyki. Wtedy tylko powiedz mi jak ma wyglądac dana osoba, czy przedmiot. Jakieś charakterystyczne cechy, czy rozmieszczenie. Czy ma byc smutna, czy uśmiechnięta. Podaj mi dokładnie wszystko, by później nie wynikło z tego nic złego.

4. Kolorystyka okładki oraz wszelkie efekty.

5. Wszystkie inne informacje, rzeczy, które życzysz sobie na okładce. »napis, twój nick, mój nick, małe obrazki, dodatki etc.«

 6. Jeśli już składasz u mnie zamówienie, to miło byłoby gdybyś wpadł/a przeczytac moją książkę :)  http://www.wattpad.com/story/26660839-whisper

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 21, 2014 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

✨OKŁADKI✨Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz