Private Sex Lessons With Louis Tomlinson

1.5K 45 7
                                    

Holly POV

Eram prinsă în cartea mea când am auzit chicoteli.

Te rog, nu asta din nou.

Mi-am pus cartea jos și m-am uitat în sus. Bineînțeles că erau ei. Nu pot ei să mă lase în pace de acum? Pentru numele lui dumnezeu este sfârșitul anului școlar.

-Dacă nu este chiar Fecioara Maria.  Elizabeth a rânjit.

-Serios? Mi-am dat ochii peste cap la porecla dată de ea mie.

-Ce? Îl vei pune pe iubitul tău să țipe la mine ... oh așteaptă. Fecioara Maria nu are un iubit ... nu-i așa? Ea a râs.

Eu am stat tăcută.

-Este de fapt, trist. O fată de 17 ani care nici măcar nu a avut parte de primul ei sărut.  Tsk Tsk. Prietena ei Mandy a râs.

-Este o biserică în oraș, ar trebui să te gândești să devi o călugăriță. Este evident că tu o să mori virgină. Ai putea la fel de bine să i te dăruiești lui Dumnezeu. Brianna ma tachinat.

-Doar pentru că nu sunt o curvă ca voi trei, nu înseamnă că sunt o călugăriță.  Mi-am ridicat vocea la ele. 

-Oh haide Holly. Ai șaptesprezece ani. Toate fetele de șaptesprezece ani au un impuls. Tu nici măcar nu ai sărutat pe cineva! Ești la liceu pentru numele lui Dumnezeu. Anul viitor vei face parte din seniori! Și tu îmi spui că asta este normal? Eu clar mă îndoiesc de asta. Este okay totuși, distrează-te citind toată vara. Pe timpul ei tu ar trebui să citești și Biblia. Asta o să-ți folosească. Elizabeth a râs împreună cu restul înainte de a pleca. 

Nu am fost o ciudată sau ceva, așa-i?

Eu am adunat cărțile pe care le citeam si le-am pus înapoi pe raftul lor.  Pe lângă toată hărțuirea, chiar o să-mi fie dor de școală.

-La revedere domnișoară Goldsworthy. I-am spus bibliotecarei care a fost foarte drăguță cu mine de când am înceut liceul.

-Pa Holly! Să ai o vară frumoasă și stai departe de probleme. Ea a râs. Era o doamnă învârstă și drăguță. 

Asta a fost ultima zi de școală. Anul viitor o să fiu senior, apoi merg la facultate. 

Oh, Doamne.

Distrăgându-mă de propriile gânduri, m-am dus în parcare să îl caut pe șoferul meu A.K.A Todd, fratele meu m-ai mare.  El a fost senior, și fără îndoială el a fost foarte fericit că însfârșit a parăsit liceul.

Todd  și eu facem parte din două categori de oameni total diferite. El are probabil o mie de prieteni pe când eu am ... ei bine, niciunul. El a fost mereu genul sociabil pe când eu eram genul timid. Spune oricui că noi suntem rude și ei vor sfârșii râzându-ți în față.  Urăsc să spun asta, dar dacă nu ar fi fost bursa lui de fotbal, el probabil nu ar fi intrat la un colegiu bun. 

- Bună surioară. L-am auzit pe Todd spunând, când se apleacă peste mașina sa.

-Bună Todd, Fericit că asta a fost ultima zi din a fi un senior? L-am întrebat chiar dacă știam deja răspunsul.

Private Sex Lessons With Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum