~*~
Lecția numărul 1: Totul începe cu un sărut.
Eu literarmente nu știu ce să spun despre asta. După ce l-am aprobat pe Louis, el mi-a spus că va începe cu bazele, cum ar fi săruturile.
Nu am fost așa agitată niciodată în viața mea.
El era așa de periculos de aproape de mine și mâna lui îmi mângâia obrazul.
-Cel mai bun dintre trucuri este să te uiți în ochii lor apoi pentru un moment la buzele lor. El a spus și exact asta a făcut. Respira cald pe fața mea și îmi puteam simții inima în stomac.
Este doar un sărut ... de ce sunt așa de agitată?
Buzele lui s-au lipit de ale mele și curând ele modelau împreună. Limba lui a trecut de a mea și l-am putut simții explorându-mi gura. Eu i-am copiat acțiunile și cred că o făceam destul de bine.
A tras puțin de părul meu, lucru care ma făcut să gem ușor.
Din moment ce nu am știut unde să îmi pun mâinile, le-am presat ușor de pieptul sau.Limba lui aluneca împreună cu a mea.
Am gemut din nou când el mi-a mușcat buza și s-a tras deoparte. Am roșit brusc, atunci când s-a uitat la mine.
-Cum a fost ăsta pentru un prim sărut? El a rânjit la mine.
-A fost ... bun. Am răspuns. Cum ar fi trebuit să răspund la așa ceva?
-Okay, păi acum. De obicei când săruți pe cineva îți înfășori mâinile în jurul gâtului, așa. A spus ridicându-mi mâinile.
-Apoi, ar trebui să îmi pun mâinile pe talia ta, așa. Mi-a spus, presându-mă de el.
-Acum, arată-mi ce te-am învățat iubito. El a spus, respirația sa mentolată răspândinu-se pe fața mea. Eu m-am uitat fix în ochii lui exact cum mi-a spus. Când am privit în jos la buzele sale, limba sa trecea peste ele ... lucru care m-a făcut să-mi mușc buza în răspuns.
-Doamne, ești atât de sexy când îți muști buza. El a spus mutându-se mai aproape. Cum buzele noastre s-au atins, am luat asta drept o opurtunitate de a face o mișcare.
Mi-am introdus limba ușor în gura lui, așteptând să capete un gust bun, înainte să-i explorez gura. Eu am folosit tehnica învățată, și am mai adăugat câteva răsuciri de la mine.
Cum sărutul nostru a încetinit el s-a depărtat mult spre spaima mea.
De ce a făcut asta? Nu terminasem.
-Prima lecție pe astăzi, mereu lasă-i dorindu-și mai mult. El mi-a spus cu un zâmbet jucându-se pe buzele sale.
S-a dus mai departe de mine și s-a pus jos pe cealaltă parte de pat.
-Asta a fost prima noastra lecție? L-am întrebat.
-Da. Toate astea sunt începuturi iubito, noi vom trece la lucrurile mai amuzante mai târziu, odată ce ești mai încrezătoare și mai confortabilă cu tine însuți. El mi-a spus.
-Vrei să spui că nu am fost bună? Am întrebat și am roșit jenată. Călugăria nu mai sună așa rău acum.
-Ești bună. Foarte bună de fapt. Dar, eu vreau să te învăț să nu te mai îndoiești de tot ceea ce faci, cum tocmai ai făcut. El îmi explică.
-Hei băieți, când ați plecat voi doi. Lottie întreabă intrând în cameră.
Oh Dumnezeule, ea ne-a auzit? Sau ne-a văzut sărutându-ne? Știe despre aranjamentul nostru sexual?
Bine ... clar trebuie să mă calmez.
-Deci, tu și cu Fizzy ați aranjat deja cum să îl răpiți pe Todd? Louis o tachinează.
-Taci din gură Lou. Ea și-a dat ochii peste cap
Eu eram prea frustrată ca măcar să vorbesc acum. Îmi era frică, dacă voi vorbii acum tot ce voi spune vor fi cuvinte vomă.
-Deci Holly, Todd întreba de tine și de Louis. Ea mi-a spus.
-Oh, uh, o să cobor jos și voi verifica cina.. Am răspuns. Asta a fost prea mult de manevrat. Este aranjamentul nostru măcar normal? Așa fac oamenii normali?
Am coborât jos și i-am auzit râzând.
-Hei, e cina gata? Eu i-am întrebat.
-Da, te-ar deranja să pui aceste vase pe masa? Nu le vărsa. Doamne Tomlinson mi-a spus. Oare ea mar urâ dacă ar știi ce tocmai am făcut cu fiul ei?
Am apucat un vas și l-am pus pe masă. Un lucru bun este că masa noastră pentru cină, ne prinde pe toți șapte. Masa este făcută pentru opt. Mereu mă întrebam de ce mama a luat una așa mare pentru doar 3 oameni, dar acum sunt fericită că ea a făcut-o.
-Ouch. Eu am pus cum am pus vasul jos. Ele erau foarte fierbinți și degetele mele s-au ars într-un fel.
-Copii, cina! Au țipat la unison.
-Deci Todd, mergi la colegiu? Asta este așa tare. Fizzy a spus, și ea cu Lottie s-au agățat de brațele sale. Apoape am răs la cât de incomfortabil trebuie să se fi simțit Todd.
Apoi a coborât Louis și mi-a făcut cu ochiul. Jur că (,) clar ar fi trebuit să arăt ca o roșie.
Mama și Johanna s-au întors în cameră și au stat jos una lângă altă în timp ce Todd stătea între fete. Singurele două locuri rămase erau lângă Louis.
Eu, precaută m-am pus jos lângă el. Probabil ar trebui să mă deschid față de Louis din moment ce practic am fost de acord să fac toate acele lucruri sexuale toată vara.
Amintește-mi din nou, de ce am făcut asta?
'Fecioara Maria'
Oh da, acum îmi amintesc ... la naiba.
-Este așa de drăguț să fim cu toții aici. Mama a spus.
-Știu, îmi amintesc, ultima oară când am stat așa a fost înainte ca gemenii să fie măcar un gând. Johanna a râs.
-Ce așteptați copi? Mâncați. A spus mama. Toată lumea a început să mănânce, înafară de mine. Mi-am cam pierdut apetitul.
-Chiar ar trebui să mănânci, o să ai nevoie de toată energia de care poți face rost. El mi-a șoptit.
Nu am crezut niciodată că mi-ar place discuțiile murdare, dar venind de la el ... a sunat într-un fel ... fierbinte.
Ignorând acest gând am continuat să-mi mănânc mâncarea. Am reușit să mănânc jumătate de ea doar culegand putin din partea pe care am lasat-o in urma. Mancam putin, nu era nimic nou pentru mine si familia mea.
-Deci Holly, ce ai de gând să faci vara asta? Johanna mă întreabă.
-Nu știu, mă gândesc să caut un job de vară sau ceva. Nu sunt încă sigură. I-am răspuns sincer.
-Păi am auzit că la cafenea caută câțiva angajați. Poate poți aplica acolo. Ea m-a informat.
Asta nu este o idee chiar rea. Sper doar să nu interfereze cu lecțiile mele.
CITEȘTI
Private Sex Lessons With Louis Tomlinson
Fanfic-Eu .... Eu as putea oricând să-ți arăt ... El mi-a spus. Huh? -Te-aș putea învăța oricând cum. El a repetat. -Ce? L-am întrebat mirată că el ar spune vreodată asta. -Te-aș putea învăța cum. Aș putea să îți arăt cum să fi atinsă, cum să îi atingi...